میسون گرینوود، ستاره جوان منچستریونایتد، قرار است تا ساعاتی دیگر با تعهد دوباره از زندان آزاد شود.

با تعهد دوباره: ستاره یونایتد از زندان آزاد می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، گرینوود از چند ماه قبل درگیر پرونده سنگینی شده است که به اتهام تجاوز، تهدید به قتل و ضرب و شتم نامزدش برای او باز شده است. 

این مهاجم 21 ساله پیش از این با تعهد عدم تلاش برای برقراری هر گونه تماس با نامزد سابقش از زندان آزاد شده بود اما دو روز قبل به اتهام زیر پا گذاشتن این تعهد و تلاش برای تماس با نامزد سابقش بار دیگر از سوی پلیس بازداشت شد. 

قاضی جان پاتر پس از شنیدن صحبت‌های او در دادگاهی که به خاطر تخلف او برگزار شده بود تصمیم گرفت که بار دیگر تعهد تضمینی او را تمدید و این بازیکن را از زندان آزاد کند. 

به این ترتیب گرینوود اجازه دارد که بار دیگر از زندان آزاد شود و به خانه‌اش در بخش گریت منچستر برگردد اما اجازه برقراری هیچ تماسی با نامزد سابقش یا هر یک از شاهدان حاضر در این پرونده را نخواهد داشت. 

این ستاره جوان یونایتد با شرایط دشواری روبرو شده است و علاوه بر کنار گذاشته شدن از فهرست این تیم، قرارداد همکاری‌اش با شرکت نایکی نیز به صورت دائمی از سوی این شرکت لغو شد تا ضرر مالی هنگفتی برای او در پی داشته باشد. 

دادگاه گرینوود قرار است به زودی برگزار شود و احتمالا پس از چند  جلسه که مدتی به طول خواهد انجامید، حکم نهایی این بازیکن از سوی دادگاه انگلیس صادر می‌شود.