آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، تاکید دارد که تیمش هنوز آمادگی قرار گرفتن در بین مدعیان قهرمانی را ندارد.

کونته: تاتنهام با غول‌های انگلیس فاصله دارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچستریونایتد رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد. 

این شکست در حالی رقم خورد که تاتنهام تحت هدایت کونته و با هزینه‌های قابل توجهی که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی کرده موفق شده است یکی از بهترین آغازهایش در لیگ برتر را تجربه کند و در فاصله چهار امتیازی صدر جدول قرار داشته باشد. 

با این حال به نظر می‌رسد که این موضوع برای کونته کافی نیست و او معتقد است که تیمش هنوز فاصله زیادی با تیم‌های بزرگ انگلیسی دارد. 

سرمربی تاتنهام پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« گاهی می‌شنوم که می‌گویند ما جز مدعیان قهرمانی هستیم و فکر می‌کنم برای چنین چیزی نیاز به زمان داریم. شما نمی‌توانید صرفا در 10 یا 11 ماه از رتبه دهم به مدعی قهرمانی تبدیل شوید، خصوصا وقتی 20 امتیاز با غول‌های فوتبال انگلیس فاصله دارید.»

او درباره شرایط تیمش در این بازی گفت:« مطمئنا بازی خوبی برای ما نبود اما من باید صادق باشم، خصوصا با بازیکنانم و بگویم که این اولین بار نیست که چنین شرایطی را تجربه می‌کنیم. با این که جایگاه ما در جدول خوب است اما هر بار که در هر دیدار سطح بالایی بازی می‌کنیم، به مشکل می‌خوریم. ما برابر چلسی به مشکل خوردیم چون پس از دقیقه 92 مساوی کردیم اما آنها بازی را در اختیار داشتند. برابر آرسنال شکست خوردیم و امروز هم به یونایتد باختیم. این یعنی باید عملکردمان را بهبود ببخشیم.»

کونته با اشاره به توانایی بازیکنانش اضافه کرد:« ما مطمئنا می‌توانیم پیشرفت کنیم، فقط باید به تلاش ادامه دهیم و مطمئنا وقتی قرار است در این سبک دیدارها به میدان برویم باید همه چیز را تحلیل کنیم تا به این شکل با مشکل مواجه نشویم.»