کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام مربوط به بازی جنجالی سایپا و استقلال خوزستان را صادر کرد.

حکم عجیب انضباطی: شناسایی تماشاگر و ۶ ماه محرومیت!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه” حدود دو هفته قبل بازی دو تیم استقلال خوزستان و سایپا که در اهواز برگزار می‌شد در انتها به جنجال کشیده و تصاویری از درگیری محمود فکری سرمربی سایپا و فرشاد بختیاری‌زاده مربی استقلال خوزستان به بیرون مخابره شد.

حالا کمیته انضباطی احکام این بازی جنجالی را صادر کرده است. نکته جالب توجه محرومیت یکی از تماشاگران استقلال خوزستان از سوی کمیته انضباطی به مدت ۶ ماه است.

در این رای آمده است: علیرغم ممنوعیت حضور تماشاگران، بر اساس فیلم بازی تماشاگران در ورزشگاه حضور داشتند و یکی از آنها نیز مرتکب تخلف و اهانت به کادرفنی تیم حریف شد که به دلیل بی‌توجهی به ممنوعیت حضور تماشاگران، باشگاه استقلال خوزستان به پرداخت مبلغ دویست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین به دلیل توهین یکی از تماشاگران به آقای حسین بوعذار، این تماشاگر به شش ماه محرومیت از حضور در ورزشگاه‌های برگزاری مسابقات میزبان محروم شد.

حسین خوش نظر سرپرست تیم سایپا مرتکب تخلفات و درگیری با عوامل تیم حریف شد که به دلیل حسن سابقه ایشان نامبرده به توبیخ کتبی محکوم شد.

محمود فکری سرمربی تیم سایپا که به دلیل محرومیت در این بازی در جایگاه تماشاگران حضور داشت و فرشاد بختیاری‌زاده از عوامل تیم میزبان پس از اتمام مسابقه و خروج از جایگاه تماشاگران مرتکب رفتار غیر ورزشی و بایکدیگر درگیر شدند که بر این اساس محمود فکری به یک جلسه محرومیت تعلیقی و دویست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین فرشاد بختیاری‌زاده به دلیل حسن سابقه ایشان به پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.