مدافع مس رفسنجان معتقد است اشتباهات داوری و همچنین بدشانسی، باعث شده که این تیم در رتبه هفتم جدول حضور داشته باشد.

رامتین و ادعای بزرگ: باید بالاتر از استقلال بودیم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، رامتین سلیمان‌زاده که پیش از آغاز لیگ بیست و دوم، با جدایی از آلومینیوم اراک به جمع شاگردان محمد ربیعی پیوست، در حال حاضر در بهترین فرم فوتبالی خود قرار دارد و عملکرد خوبی را در مسابقات مس به نمایش می‌گذارد.

این بازیکن در گفت‌وگویی با خبرنگار ما در خصوص تساوی بدون گل مس برابر نفت مسجدسلیمان در هفته دهم لیگ برتر گفت: بازی خوبی بود و می‌توانم بگویم در ۸۰ دقیقه از زمان مسابقه، بازی در اختیار ما بود؛ موقعیت‌های زیادی داشتیم و مالکانه بازی کردیم اما متاسفانه مثل مسابقات گذشته، توپ‌هایمان وارد دروازه حریف نشد. در مجموع ما در این دیدار کاملا مستحق پیروزی بودیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد‌.

سلیمان‌زاده در واکنش به این سوال که نتایج مس در فصل جدید پایین‌تر از سطح انتظارات بوده است گفت: هر کسی بازی‌های مس را دیده باشد، می‌داند که ما تاکتیکی بازی می‌کنیم و نظم و انضباط تیمی خوبی داریم؛ قطعا اگر توپ‌هایمان گل می‌شد و مسائل داوری هم پیش نمی‌آمد، شرایط بسیار بهتری داشتیم. فکر می‌کنم از لحاظ متضرر شدن از داوری‌ها در رتبه اول لیگ قرار داریم و اگر این اشتباهات نبود، جزو تیم‌های جدول بودیم.

وی افزود: مسئله‌ای که واقعا ناراحت‌کننده است این است که ما زحمت زیادی می‌کشیم و در بسیاری از بازی‌ها، سوار مسابقه هستیم و کمترین‌ حق‌مان این است که به گل‌های زیاد و پیروزی برسیم ولی این اتفاق رخ نمی‌دهد اما نکته مثبت این است که این موضوع ما را نگران نمی‌کند چون روند رو به رشدی داریم و خوب بازی می‌کنیم و بالاخره یک روز، بدشانسی‌های ما هم تمام می‌شود و توپ‌هایمان گل می‌شود و بردهای بیشتری به دست می‌آوریم.

مدافع مس با اشاره به تاثیر اشتباهات داوری روی جایگاه مس و روحیه اعضای این تیم بیان کرد: از همان ابتدای فصل ۴-۵ پنالتی برای ما گرفته نشد، دو گل آفساید خوردیم و گل‌های سالمی به ثمر رساندیم که پرچم اشتباه زده شده است؛ با همه این اتفاقات در حال حاضر تیم ما در رتبه هفتم جدول قرار دارد، در صورتی که اگر این امتیازات را کسب کرده بودیم، الان حداقل ۱۹ یا ۲۰ امتیاز داشتیم. این مسئله ما را ناراحت کرده اما کاری هم از دست‌مان برنمی‌آید.

او تصریح کرد: ما زحمات زیادی می‌کشیم و شبانه روز در اردو هستیم و حق‌مان بیشتر از این حرف‌هاست اما همه به این نتیجه رسیدیم که این روزها گذراست و با یک برد، هم از نظر روحی و هم از نظر جدولی به شرایط خوبی می‌رسیم.

بازیکن فصل گذشته آلومینیوم با ابراز رضایت از حضور در مس رفسنجان عنوان کرد: خدا را شکر انتقالی که مس داشتم خیلی خوب بود و زودتر از چیزی که تصور می‌کردم، در تیم جا افتادم که این هم به کمک هم‌بازی‌ها، کادرفنی و مجموعه باشگاه برمی‌گردد و از شرایط خودم کاملا راضی هستم.

سلیمان‌زاده با تمجید از محمد ربیعی بیان کرد: من از دوران پایه‌های فوتبال و کودکی و نوجوانی و جوانی، شاگرد آقای ربیعی بودم و از لحاظ فوتبالی مدیون ایشان هستم و الان هم در مس، همه ما مثل یک خانواده هستیم و آقای ربیعی هم عنوان پدر خانواده را دارند و جدا از مسائل تاکتیکی که در آن بسیار عالی هستند، جو دوستانه‌ای را هم در تیم حاکم کرده‌اند و کارشان را به بهترین شکل انجام می‌دهند.

وی درباره دیدار با سپاهان در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: قطعا روز سختی هم برای ما و هم برای سپاهان خواهد بود و هر تیمی که در روز بازی از تمرکز بالایی برخوردار باشد، امتیاز کامل بازی را کسب می‌کند.

سلیمان‌زاده درباره تعطیلی لیگ پس از هفته یازدهم گفت: فکر می‌کنم وقفه‌های طولانی‌مدتی که بین بازی‌ها ایجاد می‌شود، برای هیچ تیمی خوب نیست و بازیکنان هم از حالت ایده‌آل خارج می‌شوند‌. امیدوارم که بعد از جام جهانی، با یک برنامه‌ریزی دقیق، زمان دقیق برگزاری هفته‌ها مشخص شود تا باشگاه‌ها هم بتوانند به خوبی برای تیم‌هایشان برنامه‌ریزی کنند.