احمد کریمی‌اصفهانی گفت: تنها چیزی که می‌تواند شرایط را به سمتی ببرد که بیگانگان حتی طمعِ براندازی هم به ذهنشان نرسد، این است که مردم را راضی نگاه داریم.

کریمی اصفهانی: امروز وقت اتحاد اصولگرایان و اصلاح‌طلبان است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

احمد کریمی‌اصفهانی گفت: تنها چیزی که می‌تواند شرایط را به سمتی ببرد که بیگانگان حتی طمعِ براندازی هم به ذهنشان نرسد، این است که مردم را راضی نگاه داریم.

جامعه امروز ایران بیش از هر چیز نیاز به آرامش دارد تا بتوان در فضایی آرام دغدغه‌های مردم شنیده و قدم در جهت رفع آنها بر برداشته شود اما چه‌طور می‌توان به این آرامش سیاسی و اجتماعی دست یافت؟

احمد کریمی‌اصفهانی، فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی، درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «انقلاب که انجام شد، می‌دانستیم چه نوع انقلابی انجام شده است. امام(ره) به طور دقیق ترسیم کردند که قرار است چه راهی داشته باشیم. امام(ره) فرمودند راه دشواری در پیش است؛ نخست اسلامی‌کردن ایران، دوم اسلامی‌کردن کشورهایی که مردم مسلمان دارند و سوم اسلامی‌کردن جهان. قرار نبود اگر به قله‌ای صعود بکنیم، بدون زحمت، جنگ، رنج‌های ترورها و... به سرمنزل مقصود برسیم. روزی که فقط ما بودیم و تمام دنیا علیه ما بود و تمام ابرقدرت‌ها از شرق و غرب به صدام کمک می‌کردند و ما با این افق وارد دفاع از سرزمین‌مان شدیم. هشت سال جنگ، ترورها، تحریم‌ها و توطئه‌ها یکی پس از دیگری. این مقدمه را گفتم که در ابتدای امر بدانیم انقلابمان را به چه سختی‌هایی به دست آوردیم و حفظش کردیم».

او ادامه داد: «اما همه اینها دلیل نمی‌شود که مسئولان نظام بگویند این ناآرامی‌ها گذشت و تمام شد. مسئولان باید بدانند که هر یک نفر ایرانی برای نظام یک فرصت است. هر یک نفر را که راضی کنیم، بخشی از اقتدار نظام را تقویت کرده‌اید. باید همه امکانات را به کار بگیریم تا مردم احساس رضایت کنند و زندگی خوبی در نظام جمهوری اسلامی داشته باشند».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «تنها چیزی که می‌تواند شرایط را به سمتی ببرد که بیگانگان حتی طمعِ براندازی هم به ذهنشان نرسد، این است که مردم را راضی نگاه داریم. مسئولان باید هرچه به فکرشان می‌رسد انجام دهند تا مردم احساس خوبی در کشور داشته باشد. مسئولان بدانند که موقعیتی که دارند نتیجه رشادت‌های شهداست، نتیجه فداکاری امام است».

کریمی اصفهانی در پایان گفت: «هر آدم عاقلی باید بداند کشور به مثابه کشتی‌ای است که در آنجا هر سوراخی باز شود همه با هم می‌رویم. این‌طور نیست. همه باید بدانند که همه آسیب می‌بینیم. آنهایی که دلی در گرو نظام دارند، اعم از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان باید در کنار نظام باشند ولی این را هم بدانیم که در هر صورت همه وظیفه مشترکی داریم که باید به آن توجه کنیم و بی‌توجهی به آن خسارتی سنگین به بار می‌آورد. همه باید در برابر دشمن ید واحد باشیم. من امروز نه به خودمان یعنی اصولگراها و نه حتی به اصلاح‌طلبان نقدی ندارم. امروز نیاز به وحدت داریم و در پایان می‌گویم که امروز بیش از هر زمان وقت اتحاد اصولگرایان و اصلاح‌طلبان است».