مربی گل گهر می‌گوید این تیم به خوبی روی نقاط ضعف و قوت فولاد کار کرده و به دنبال ارائه یک بازی باکیفیت خواهد بود.

 الهویی: فریب رتبه فولاد در جدول را نمی‌خوریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، سعید الهویی مربی تیم گل‌گهر در خصوص دیدار فردای این تیم برابر فولاد گفت: فردا بازی مهم، حساس و سنگینی را برابر تیم فولاد خوزستان خواهیم داشت؛ موقعیت کنونی این تیم در جدول لیگ برتر، ما را فریب نمی‌دهد و می‌دانیم که این تیم بسیار پرمهره بسته شده و به این دلیل که در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، هزینه زیادی صورت گرفته و بازیکنان خوب و باکیفیتی از باشگاه‌های بزرگ لیگ برتر به این تیم جذب شده‌اند.

وی افزود: تیم فولاد نسبت به سال‌های گذشته، تیم بسیار پرمهره‌تر و پرهزینه‌تری است و برای موفقیت در آسیا بسته شده است. ما این را می‌دانیم و به همین دلیل در طول هفته با همین نگاه و با تمرکز، برای یک بازی سنگین تمرین کردیم؛ در طول هفته آقای قلعه‌نویی و اعضای محترم کادرفنی تیم، نقاط ضعف و قوت فولاد را کاملا آنالیز کردند و طراحی تمرینات‌مان هم بر اساس همین نقاط قوت و ضعف بوده است.

الهویی تصریح کرد: باید سعی کنیم در بازی فردا هم روند خوب‌مان را از لحاظ کیفیت فنی و مدل بازی‌ای که ارائه می‌دهیم، حفظ کنیم و با تمرکز در برابر نقاط قوت تیم فولاد خوزستان که ساختار دفاعی منسجم و کیفیت بازیکنان خط جلویش است، عملکرد خوبی داشته باشیم تا با موفقیت از بازی خارج شویم.

مربی گل‌گهر درباره غایبان این تیم در بازی فردا عنوان کرد: مهران گلزاری و مهران درخشان‌مهر مصدوم هستند و سایر بازیکنان در اختیار کادرفنی هستند. امیدواریم بچه‌ها فردا با تمرکز بالا، بتوانند عملکرد فنی خوبی داشته باشند تا بتوانیم با یک بازی باکیفیت و یک نتیجه خوب، بازی را به پایان برسانیم.