بدشانسی‌ها برای تیم ملی و کارلوس کی‌روش با مصدومیت رامین رضاییان ادامه پیدا کرد.

بدشانسی‌های تمام نشدنی تیم ملی، مصدومیت رضاییان (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه” شاید بتوان گفت بدترین صحنه‌ای که کی‌روش می‌توانست در تمرین امروز مشاهده کند، مصدومیت یکی از بازیکنانش بود؛ اتفاقی که با رامین رضاییان رخ داد.

مدافع تیم ملی که همراه با دیگر بازیکنان بزرگسال در قالب یک تیم مقابل تیم متشکل از جوانان قرار گرفته بودند در یک صحنه و پس از برخورد با یک بازیکن، از ناحیه چهار سر ران با مصدومیت مواجه شد.

رامین رضاییان، پس از این برخورد با دردی که احساس می‌کرد بر روی زمین نشست و نگران وضعیتش بود. به‌طوری که دستش را بر پیشانی‌اش گذاشته بود و به زمین چمن کمپ خیره شد؛ واکنشی که شاید از وضعیت نگران‌کننده وی خبر دهد.

بعد از این اتفاق دکتر خانلری، پزشک تیم ملی بالای سر رضاییان حاضر شد و گفت‌وگوی کوتاهی با او داشت و سپس این بازیکن از ترکیب بزرگسالان برای نیمه دوم مسابقه خارج شد.

مصدومیت رضاییان در حالی رخ می‌دهد که کی‌روش چند دقیقه قبل از این صحنه مقابل خبرنگاران قرار گرفت و از کمبود بازیکن در تیم ملی ابراز نگرانی کرد. حالا سرمربی تیم ملی باید منتظر مشخص شدن وضعیت مدافع راست مورد علاقه‌اش باشد. مصدومیتی که شدت آن مشخص نیست و باید دید رضاییان چه مدتی باید به درمان بپردازد.