امکان انتقال رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس، دو ستاره لیگ برتری در فصل تابستان به رئال مادرید وجود نداشته است.

دو ستاره‌ای که به یک دلیل راهی رئال مادرید نشدند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در ماه می امسال بود که کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، قرارداد خود را به مدت سه فصل با این باشگاه تمدید کرده و رئال مادرید را در شوک بزرگی فرو برد. در حالیکه به نظر می رسید این بازیکن در فصل جاری در لالیگا بازی کند، او به یکباره زیر قول خود زد و از همان مقطع شایعاتی در مورد احتمال انتقال نام های جدید به پایتخت اسپانیا مطرح شد. 

رئال مادرید نیز قصد داشت یک گزینه جانشین برای امباپه پیدا کند، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. حالا نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد رئال مادرید شانس جذب رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس را به دلیل پر شدن سهمیه جذب بازیکنان غیر اروپایی در تابستان امسال از دست داده است.در شرایطی که مدیران رئال مادرید علاقمند به جذب حداقل یکی از این دو بازیکن بودند، متوجه شدند هر سه سهمیه بازیکن غیر اتحادیه اروپایی این تیم پیش از این توسط سه ستاره جوان و برزیلی یعنی ادر میلیتائو، وینیسیوس جونیور و رودریگو پر شده است. این مسئله همچنین مانع از پیوستن گابریل ژسوس و رحیم استرلینگ به این باشگاه شد. 

در نتیجه استرلینگ به پیشنهاد چلسی پاسخ مثبت داده و در ژسوس نیز با انتقال 45 میلیون پوندی راهی آرسنال شد. البته روز جمعه این مشکل بالاخره برای رئال مادرید حل شد، زیرا به وینیسیوس، رودریوگو و ادر همه شهروندی اسپانیا اعطا شد و حالا این باشگاه مشکلی برای جذب ستاره های دیگر قاره های جهان از ماه ژانویه امسال نخواهد داشت.