فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امپراطوری رسانه‌ای دشمن به دنبال جنگ ترکیبی تمام عیار است و تنها راه خنثی‌سازی آن آگاهی و بصیرت جامعه به ویژه نسل جوان است.

امپراطوری رسانه‌ای دشمن به دنبال جنگ ترکیبی تمام عیار است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امپراطوری رسانه‌ای دشمن به دنبال جنگ ترکیبی تمام عیار است و تنها راه خنثی‌سازی آن آگاهی و بصیرت جامعه به ویژه نسل جوان است.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع فرماندهان و مسئولان مرکز آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی با اشاره به نقش جوانان در خنثی‌‎سازی توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در حوادث اخیر بر همگان ثابت شد که دشمن با تمام توان با استفاده از قدرت رسانه‌ای، حجم سنگین اخبار و اطلاعات دروغین، سعی در تشویش اذهان عمومی خصوصا جوانان را دارد.

وی افزود: از آن‌جایی که این نظام مقدس بیمه امام زمان(عج) و تحت رهبری ولی فقیه و نایب بر حق آن حضرت است، تمام نقشه‌های دشمن نقش برآب شد. نقش جوانان انقلابی و ولایتمدار نیز در خنثی‌سازی این توطئه‌ها نقشی کلیدی و راهگشا بود که علاوه بر اثبات حقانیت نظام اسلامی توانست مشت محکمی بر دهان تمامی مخالفان نظام باشد.

امیر واحدی ادامه داد: امپراطوری رسانه‌ای دشمن به دنبال جنگ ترکیبی تمام عیار است و تنها راه خنثی‌سازی آن آگاهی و بصیرت جامعه به ویژه نسل جوان است.

وی تصریح کرد: پیشبرد اهداف نیروی هوایی به عنوان یک نیروی تخصص محور در گرو حضور جوانانی متعهد، متخصص و ولایتمدار است که بی‌تردید این شاخصه‌های ارزشمند می‌تواند موجب تحقق اهداف والای این نیرو باشد.

امیر واحدی افزود: بی‌تردید خدمت در نیروی هوایی ارتش افتخاری بزرگ است که این افتخار تنها نصیب افرادی می شود که متعصب نسبت به دین،  اسلام، نظام و... هستند.