رسمی: خوان لوپتگی راهی لیگ برتر شد

رسمی: خوان لوپتگی راهی لیگ برتر شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند هفته بعد از کسب نتایج ضعیف در سویا و جدایی از این باشگاه بود که حالا خولن لوپتگی در لیگ برتر مشغول به فعالیت می شود. قبول پنج باخت در هشت بازی اول فصل باعث شد سویا شرایط بدی را در لالیگا تجربه کند و شکست 4-1 مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا، پایان کار لوپتگی را در این باشگاه رقم زد.

سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید، جانشین سرمربی موقت ولورهمپتون یعنی استیو دیویس شده است. او پس از اخراج برونو لاگه در ماه گذشته هدایت تیم را برای کوتاه مدت بر عهده گرفت و حالا جای خودش را به خولن لوپتگی می دهد.

لوپتگی پس از بازی ولورهمپتون در لیگ برتر مقابل آرسنال در تاریخ 12 نوامبر، این سمت را بر عهده گرفته و رسما کارش را در این باشگاه آغاز می کند. در واقع این سرمربی بعد از جام جهانی برای اولین بار روی نیمکت تیم جدیدش حضور پیدا خواهد کرد. ولوز در فصل جدید عملکرد بسیار ضعیفی داشته و با کسب تنها 10 امتیاز تا پایان هفته سیزدهم، در رتبه نوزدهم جدول قرار گرفته و فاصله زیادی تا سقوط به دسته پایین تر ندارد. هدف خولن لوپتگی حفظ این باشگاه در لیگ برتر در فصل جاری خواهد بود.

جف شی، رئیس وولوز، با اعلام این خبر گفت: "خولن لوپتگی یک سرمربی طراز اول و بزرگ بوده که تجربه‌ای فوق العاده در بالاترین سطح در فوتبال دارد. حالا ما بسیار خوشحالیم که با این سرمربی به توافق رسیده ایم. از همان ابتدا خولن لوپتگی انتخاب شماره یک ما بود و در نهایت او را به عنوان سرمربی جدید ولورهمپتون انتخاب کردیم."