در فاصله ساعتی تا برگزاری قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا، گمانه‌زنی‌ها درباره رقبای احتمالی هر تیم به اوج رسیده است.

تقابل جذاب: لیورپول محتمل‌ترین قرعه بایرن در اروپا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تکلیف تمامی تیم‌های صعود کننده به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا مشخص شده است و مراسم قرعه‌کشی این مرحله ساعتی دیگر برگزار خواهد شد تا هر تیم رقیبش را بشناسد.

بایرن با شش بازی، شش پیروزی، 18 گل زده و دو گل خورده به عنوان صدرنشین به مرحله یک هشتم صعود کرد. اگر دو گلی که این تیم برابر ویکتوریا پلژن دریافت کرد را در نظر نگیریم، آنها با رکوردی دست نیافتنی به این مرحله رسیدند.

آنها به عنوان صدرنشین باید با یکی از تیم‌هایی که به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم شدند روبرو شوند و یان شانس را دارند که بازی برگشت را در خانه برگزار کنند تا بتوانند از امتیاز میزبانی بهره ببرند.

با توجه به این که شاگردان یولیان ناگلزمان نمی‌توانند در این مرحله با تیمی دیگر از بوندسلیگا روبرو شوند، شانس آنها در این قرعه‌کشی تنها به چهار تیم محدود خواهد شد: لیورپول، پاری سن ژرمن، کلوب بروژ و میلان که همگی بازی‌های جذابی را رقم خواهند.

به گفته روزنامه کیکر، احتمال رویارویی بایرن با لیورپول با توجه به تمامی شرایط بیشتر از سایرین است چون لیورپول هم در رده دوم و با توجه به قانون عدم رویارویی تیم‌ها از یک کشور تنها چهار گزینه دارد که یکی از آنها بایرن است.

تاتنهام، چلسی و منچسترسیتی امکان رویارویی با لیورپول را ندارند و ناپولی نیز با آنها هم‌گروه بوده است. بنابراین تنها گزینه‌های شاگردان یورگن کلوپ بازی با پورتو، بایرن، بنفیکا و رئال مادرید است.

همین موضوع باعث شده است که دیدار لیورپول و بایرن در بین تمامی قرعه‌ها محتمل‌ترین گزینه باشد. آخرین رویارویی این دو تیم به فصل 19-2018 در همین مرحله برمی‌گردد که لیورپول پس از تساوی بدون گل در بازی رفت موفق شد با نتیجه 1-3 در بازی برگشت به برتری برسد.