پس از خط خوردن ناکایاما، حالا مصدومیت شدید واتارو اندو چالش عجیبی را برای هاجیمه موریاسو ایجاد کرده است.

ستاره ژاپن، بیهوش و مشکوک به ضربه مغزی! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته و در یکی از جذابترین بازیهای بوندسلیگا، تیمهای اشتوتگارت و هرتابرلین به مصاف یکدیگر رفتند. در خط هافبک اشتوتگارت، واتارو اندو حضور داشت که این روزها تبدیل به یکی از ستاره‌های شاخص آسیایی شاغل در قاره سبز شده است.

اندو تا دقیقه 77 که برخورد و مصدومیت شدید برایش پیش آمد، نمایشی سزاوارانه در مرکز زمین داشت و یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود اما در این دقیقه او به شدت با ایوان سونجیچ برخورد کرد و از ناحیه سر مصدوم شد.

او به مدت 5 دقیقه در داخل زمین تحت درمان قرار گرفت و آنطور که روزنامه Stuttgarter نوشته، برای لحظاتی بیهوش بود. همین موضوع باعث شد تا نگرانی کادرپزشکی به اوج برسد و این بازیکن راهی بیمارستان شود.

مایکل ویمر سرمربی اشتوتگارت در خصوص مصدومیت اندو اعلام کرد که او مشکوک به ضربه مغزی است و به همین دلیل در بیمارستان بستری شده است. با این حال وی یک روز پس از این آسیب‌دیدگی از بیمارستان مرخص شده اما از وضعیتش خبر تازه‌ای در دست نیست.

نکته جالب اینکه او در لیست نهایی تیمی قرار داشت که به عنوان نخستین تیم حاضر در جام جهانی، فهرست 26 نفره خود را منتشر کرد اما تنها ساعاتی پس از انتشار لیست، یوتو ناکایاما در بازی لیگ چمپیونشیپ آسیب دید و از فهرست خط خورد و حالا هاجیمه موریاسو نگران مصدومیت یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال آسیا و چه بسا بوندسلیگا است. بازیکنی که اگر مصدومیتش شدید باشد و مانع از حضورش در جام جهانی شود، شانس ژاپن برای رقابت با اسپانیا و آلمان را به کمترین میزان کاهش می‌دهد.