دیدار حساس مس سون گون و سن ایچ تعیین‌کننده قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال خواهد بود.

قهرمان نیم‌فصل امروز معلوم می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دور رفت لیگ برتر فوتسال ایران امروز و فردا با برگزاری بازی‌های هفته سیزدهم به پایان می رسد. در یکی از بازی های امروز (پنج‌شنبه)، تیم مس سونگون میزبان سن‌ایچ ساوه است. این دیدار از ساعت 16 در سالن پورشریفی تبریز آغاز می‌شود.

شاگردان اسماعیل تقی‌پور با 30 امتیاز در رده اول جدول رده‌بندی لیگ برتر حضور دارند. آنها برای اینکه با صدرنشینی راهی نیم فصل شوند امروز با اندیشه کسب سه امتیاز به مصاف نماینده ساوه خواهند رفت.

مس سونگون در 12 بازی قبلی خود صاحب 10 برد شده و 2 بار متحمل شکست شده است. سن ایچ هم با 8 برد و 4 مساوی، با دو امتیاز کمتر، در رتبه سوم حضور داشته و در تعقیب مس و گیتی پسند است. این تیم، تنها تیمِ بدون شکست لیگ تا به اینجای کار است.

مس با زدن 57 گل، صاحب بهترین خط حمله لیگ برتر است. این تیم که هفته گذشته در اصفهان مغلوب گیتی پسند شد، امروز مقابل سن ایچی به میدان می رود که با دریافت 22 گل، دومین خط دفاعی برتر فصل به حساب می‌آید و به این ترتیب تقابلی جذاب میان فاز تهاجمی مس و مدافعان حریف در سالن پورشریفی تبریز شاهد خواهیم بود.

در صورتی که مس این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارد، قهرمان نیم‌فصل خواهد شد اما هر نتیجه‌ای جز پیروزی این تیم، سرنوشت قهرمانی را پیچیده‌تر خواهد کرد. گیتی پسند 29 امتیازی، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده مس در بالای جدول است که همزمان با دیدار مس – سن ایچ، در البرز به مصاف مقاومت خواهد رفت. کراپ 28 امتیازی که در صورت از دست دادن امتیاز از سوی مس و گیتی می تواند نیم فصل را با رتبه‌ای بهتر از چهارم به پایان برساند، فردا در روز دوم هفته پایانی نیم فصل اول، مقابل صنایع پشتیبان هرمزگان، یکی دیگر از بازی های حساس هفته را برگزار خواهد کرد.