تب فوتبال در روزهای آینده با شروع جام جهانی در دوحه داغ می‌شود. به خصوص در ایران، به این خاطر که تیم ملی فوتبال ایران هم یکی از 32 تیم حاضر در جام جهانی 2022 است.

فریادهای آقا صمد در کمپ برای جهانی شدن (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در صورتی که حضور تیم ملی در دوحه با نمایش های خوب و نتایج جالب توجه همراه باشد، تیم ملی فوتبال ایران برای اولین‌بار در تاریخ فوتبال ایران به دور دوم جام جهانی صعود می‌کند. اما سال 1401 می‌تواند با یک اتفاق خوب دیگر هم برای فوتبال ایران همراه باشد. تیم جوانان ایران با هدایت صمد مرفاوی اسفند ماه سال جاری راهی تاشکند می شود تا یکی از چهار سهمیه آسیا در جام جهانی را به دست بیاورد. مهمترین مسابقاتی که بعد از جام جهانی در سطح بزرگسالان از سوی فیفا برگزار می شود.

آقا صمد که پیش‌تر با تیم امید استقلال، قهرمان لیگ برتر امیدهای تهران شد و ستاره های بزرگی را به فوتبال ایران معرفی کرد، این بار هم در تیم جوانان ایران شروع خوبی را تجربه کرده است. تیم او در بازی های مقدماتی در بیشکک هر سه حریف خود را شکست داد و با اقتدار به دور نهایی مسابقات صعود کرد و حالا باید با 15 تیم دیگر برای کسب چهار سهمیه آسیا در جام جهانی جوانان در سال 2023 رقابت کند. او در کمپ تیم های ملی مشغول آماده‌سازی تیمش برای یک تورنمنت سخت و البته شیرین است. از همه مهمتر این صعود زمینه‌ساز معرفی ستاره‌های جدیدی به فوتبال ایران خواهد شد. شاید این روزها توجه به تیم جوانان زیاد نباشد اما به طور حتم دستاوردهای این تیم در تاشکند می تواند همه نگاه ها را به خود جلب کند.

فریادهای آقا صمد در کمپ تیم های ملی برای صعود به جام جهانی است. او حتی در بازی دوستانه با تیم پدیده غرب هم لحظه‌ای برای هدایت صحیح شاگردانش کوتاهی نکرد چراکه او و تیمش مسیر سختی برای صعود به جام جهانی پیش رو دارند و باید سخت تلاش کنند.