چند بازیکن سابق یونایتد از جمله پیتر اشمایکل اعتقاد دارند که خط خوردن سانچو برای جام جهانی، تصمیم درستی بوده است.

حمایت از حذف سانچو: بدترین خرید تاریخ منچستر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پیتر اشمایکل اسطوره باشگاه منچستر یونایتد و تیم ملی دانمارک، بابت حذف جیدون سانچو از فهرست تیم ملی انگلیس برای حضور در جام جهانی حمایت کرد. او می گوید سانچو به اندازه کافی خوب نبوده که بتواند عازم قطر شود.

نشریه مترو نوشته است: پیتر اشمایکل به جیدون سانچو هشدار داده که بعد از عدم حضور در جام جهانی، باید بیشتر از قبل کار کند و توانایی هایش را در منچستر یونایتد نشان دهد و خودش را به تیم ملی انگلیس ثابت کند.

سانچو در این فصل و زیر نظر اریک تن هاخ برای رسیدن به فرم ایده آل تلاش کرده و حتی گل های مهمی را برابر لیورپول و لسترسیتی به ثمر رساند.

وینگر یونایتد پس از اینکه در جریان تساوی یک – یک برابر چلسی در دقیقه 52 تعویض شد، برای بازی های بعدی مقابل وستهم یونایتد و اف سی شریف کنار گذاشته شد و 2 بازی آخر را به دلیل بیماری از دست داد.

نام این بازیکن 21 ساله در فهرست 26 نفره گرت ساوت‌گیت برای حضور در جام جهانی قرار نگرفت و اشمایکل دروازه بان افسانه ای یونایتد می گوید که سانچو "به اندازه کافی" برای باشگاهش بازی های خوبی انجام نداده است و اصرار دارد اکنون زمان آن رسیده است که او ثابت کند ارزش سرمایه گذاری 72 میلیون پوندی را داشته است.

اشمایکل پیش از دیدار یونایتد در جام اتحادیه مقابل استون ویلا به اسکای اسپورت گفت: هر بار که فرصتی برای بازی کردن و نشان دادن توانایی هایتان به سرمربی را به دست می آورید، باید به درون زمین بروید و خودتان را ثابت کنید.

او ادامه داد: فکر نمی‌کنم جیدون به اندازه کافی در این زمینه تلاش کرده باشد. با استعدادی که او دارد، من از عملکردش ناامید هستم. بله، آمدن به اولدترافورد با این قیمت دشوار است. می‌فهمم، متوجه هستم، درک میکنم. اما او نشان داده است که می تواند هر کاری را که در دورتموند انجام داد را در اینجا نیز انجام دهد. اما او در اینجا، این کار را نکرده است.

در همین حال، دیون دوبلین، مهاجم سابق یونایتد گفت که سانچو اصلاً از تصمیم ساوت‌گیت مبنی برای کنار گذاشتن او شگفت‌زده نشده است. دوبیلن اظهار داشت: جیدون احتمالاً با خودش صادق بوده و گفته است: من به اندازه کافی کار و تلاش نکردم، کار گرت جوانمردانه بود.

بازی‌های اخیر سانچو به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است، زیرا یکی دیگر از بازیکنان سابق یونایتد می گوید که او در خطر سقوط و معرفی به عنوان «بدترین خرید تاریخ یونایتد» قرار دارد. پل پارکر به Bettors گفت: صادقانه بگویم، من واقعاً هرگز نفهمیدم که چرا منچستریونایتد برای جیدون سانچو پول زیادی پرداخت کرد. او مشکلات زیادی دارد. زیرا هرگز از سمت مدافعان کناری حمله نمی کند، او به عقب پاس می دهد و واقعا حریف مستقیم خود را به چالش نمی کشد.

او ادامه داد: نحوه بازی شما در آلمان کاملاً با لیگ برتر متفاوت است و به نظر می رسد که سانچو هرگز نمی تواند آنقدر با این شرایط وفق پیدا کند تا به بازیکن کلیدی برای منچستریونایتد تبدیل شود. اگر به پولی که منچستریونایتد برای او پرداخت کرد نگاه کنید، می‌توانم بگویم که او می‌تواند بدترین خرید تاریخ منچستریونایتد باشد.