استفانو پیولی، سرمربی میلان، امیدوار است تیمش مقطع پیش از جام جهانی را خوب تمام کند.

پیولی: باید ثابت کنیم تیم بهتری از پارسال هستیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فاصله هشت امتیازی تا صدر جدول و ناپولی باعث شده امیدهای میلان برای تکرار عنوان قهرمانی در این فصل تا حد زیادی کاهش پیدا کند. روسونری فردا به مصاف فیورنتینا خواهد رفت و استفانو پیولی، سرمربی باتجربه میلان، در کنفرانس خبری پیش از این دیدار مدعی شد آنها می خواهند ثابت کنند از فصل گذشته هم تیم بهتری هستند.

استفانو پیولی گفت: "ما در آخرین بازی نمایش بدی داشتیم و حالا می‌خواهیم با یک عملکرد خوب کارمان در این مقطع را تمام کنیم. مشکل ما در دیدار قبلی عدم مدیریت بازی در زمان مالکیت توپ بود. زمان بندی تیم کاملا اشتباه پیش رفت و نتوانستیم ارسال های خوبی برای بازیکنان هجومی داشته باشیم. افکار منفی که در بیرون وجود دارد، تاثیری بر کار ما نمی‌گذارد.

طبیعی است که باید به خود زمان داده و تیم را با تغییرات وفق دهیم. مسیر کسب عنوان قهرمانی در این فصل هنوز خیلی طولانی است و احتمال بازگشت برای ما وجود دارد. ما یک میلان قوی هستیم و باید ثابت کنیم بهتر از سال گذشته خواهیم بود. فقط کسانی که تسلیم می شوند شکست می خورند و ما در حال حاضر روحیه بسیار خوبی داریم. ما باید روی خودمان متمرکز بمانیم و خودمان سطح عملکردمان را تعیین می کنیم و بیشتر اوقات این روند به پیروزی و موفقیت منجر می‌شود.

درگیر بودن ذهن بازیکنان به جام جهانی قطر؟ حرفه ای بودن، جدیت و ذهنیت آماده، کلمات کلیدی برای کسب موفقیت هستند. تردیدی وجود ندارد که وضعیت فعلی غیرعادی است، اما ما این فرصت را داریم که نشان دهیم چقدر قدرتمند هستیم.

افت اخیرا رافائل لیائو؟ در این تقویم شلوغ، حفظ سطح همیشگی در تمامی مسابقات چندان آسان نیست، اما واضح است که او باید نمایش بهتری از خود ارائه دهد."