رضا هلالی با بیان اینکه به خاطر خواهر و مادر خود مراقب نظام باشید، گفت: این روزها بنا دارند هیأتی‌ها را احساسی کنند. مثلاً می‌گویند آب به خدانور ندادند و روضه می‌خوانند. خُب آدم عتیقه! تا دیروز که می‌گفتی امام حسین ما افسانه است.

رضا هلالی: می‌گویند امام حسین افسانه است، اما برای «خدانور» روضه کربلا می‌خوانند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رضا هلالی با بیان اینکه به خاطر خواهر و مادر خود مراقب نظام باشید، گفت: این روزها بنا دارند هیأتی‌ها را احساسی کنند. مثلاً می‌گویند آب به خدانور ندادند و روضه می‌خوانند. خُب آدم عتیقه! تا دیروز که می‌گفتی امام حسین ما افسانه است.

 رضا هلالی مداح اهل بیت (ع) شب گذشته جمعه ۲۰ آبان‌ماه در مجلس هفتگی هیأت الرضا (ع) محفل بسیجیان و رهروان شهدا با اشاره به اغتشاشات و فتنه‌های اخیر اظهار داشت: به امام حسین (ع) این افراد چیزی از آزادی نمی‌دانند. نه روش و نه نوع حرف و بیان آن‌ها دُرست نیست. ما هم اعتراض داریم و من نفر اول در خصوص معترض بودن هستم و بسیار گلایه دارم، اما این مدلی که این افراد عمل می‌کنند، اعتراض نیست. این گونه بناست این کشور خدایی نکرده چیزی شبیه سوریه و افغانستان شود.

فکر کنید و یک طرفه به قاضی نروید

وی با اشاره به اینکه خدا به حق حضرت زهرا (س) مردم و این نظام را که شهدا پایش خون داده‌اند و دنبال یک هدف و حقیقت بودند، حفظ کند، تصریح کرد: نگاه به آدم‌هایی نکن که لباس دزدیدند یا ریش دارند، بلکه اگر نفس صحبت‌هایش با دین خدا تطابق داشت، قبول کند.

هلالی با بیان اینکه من اصلاً به گرایش‌ها کاری ندارم، بلکه می‌گویم فکر کنید و یک طرفه به قاضی نروید، گفت: فکر کنید چرا این همه دشمن باید هزینه کند تا آرامش میان مردم به هر اسم و عنوان و کاری از بین رود. یکسری جوان با کارهای این افراد، احساساتی می‌شود و فریب می‌خورد. باید آگاهی داشته باشید و با آگاهی قدم بردارید.

افرادی در داخل می‌خواهند مانند داعش دیگران را از درخت آویزان کنند

این مداح اهل بیت (ع) با بیان اینکه خود این افراد که آن طرف دنیا هستند، باید رفت و از آنان سوال کرد که آیا یک پیتزا نمی‌دهند دستشان بخورند تا کاری با سیستم و مملکت نداشته باشند، گفت: به آن‌ها می‌گویند چه کار داری ما پول از سوریه، افغانستان و غزه و یهود و صهیونیست می‌آوریم تو فقط حال کن. این‌ها مدعی آزادی هستند.

وی تصریح کرد: در همین اینستاگرام نام حاج قاسم سلیمانی را بزنید، صفحه شما را می‌بندند. تا به حال سوال کردید چرا؟ اسم تروریست گذاشتند. داعش را خود این‌ها پرورش دادند و اسلحه در اختیارش گذاشتند تا بالای سر سوریه باشد و آن‌جا را نابود کند. افرادی هم در کشور ما مانند آن‌ها، می‌گویند دنبال آزادی هستند و می‌خواهند آدم از درخت آویزان کنند.

می‌گویند امام حسین افسانه است، آن‌وقت برای ماجرای دروغ خدانور روضه کربلا می‌خوانند

هلالی افزود: زمانی که اوضاع شلوغ می‌شود، هزار رفتار و اتفاق رخ می‌دهد و هزاران نفر با نظریات مختلف صحبت می‌کنند. سراغ کشته‌سازی‌های قشنگ می‌روند.

این مداح اهل بیت (ع) با بیان اینکه من این منبر امام حسین (ع) با هیچ چیز عوض نمی‌کنم، اما شما امام حسینی در آن طرف به من نشان بده، گفت: هیأتی‌ها را احساسی می‌کنند؛ مثلاً می‌گویند آب به خدانور ندادند و روضه می‌خوانند. خُب آدم عتیقه! تا دیروز که می‌گفتی امام حسین ما افسانه است، حالا امروز با همان حرف‌ها ما را می‌خواهی همراه کنی. این فرد ۱۷ سرقت داشته است.

به خاطر خواهر و مادر خود مراقب کشور و نظام باشید

وی گفت: البته من هم دیدم که باتوم به زن مردم می‌زدند. آن اقدام هم اشتباه بود و من اگر بودم دفاع می‌کردم. برخی خطاهای نابخشودنی می‌کنند. بچه‌ها شهر که شلوغ شود، کارهای مختلف می‌کنند. به خاطر خواهر و مادر خود مراقب کشور و نظام باشید. دشمن نقشه کشیده است. به امام حسین (ع) جمهوری اسلامی به من پولی نمی‌دهد و بنا نیست حمایتی هم کند و من هم مثل همه آدم‌ها زندگی می‌کنم و این تکیه‌گاه را هم با پول مردم ساختم والله بالله تالله ده‌ها جا رفتم، اما پول به ما ندادند.

هلالی با اشاره به اینکه برای محرم جایی را اجاره کردیم، اما درش را جوش دادند، آن وقت در هیأت محرم ما شهردار تهران می‌آمد. خنده‌دار نیست؟ بعد به ما می‌گویند تو وصل هستی! گفت: من معترض هستم اما الان نباید بروم بگویم جمهوری اسلامی فلان است. یک نفر اشتباه دارد و در نظام ممکن است افراد بد هم باشند. من در این مملکت عباس صابری دیدم که به فرموده مقام معظم رهبری باید سرگذشت این شهدا را مطالعه کرد و شناخت.

از ابتدا پای حرف درست ایستادم

این مداح اهل بیت (ع) با بیان اینکه از شما می‌خواهم که آگاه باشید و به دنبال گرایش‌های شما نیستم، تصریح کرد: من کم فحش نخوردم، اما اصل برای من جمهوری اسلامی است. من شهید عباس صابری را جلوی چشمم می‌بینم و آن فردی که این در را جوش می‌دهد، نگاه نمی‌کنم. باور می‌کنید من برای غذا دادن به معتادان باید جواب پس بدهم؟ به من تهمت می‌زنند که هلالی از معتادان ضایعات می‌گیرد و شیشه می‌دهد! من بابت این‌ها جواب دادم، اما این‌ها جمهوری اسلامی نیست. از کسی نه پول گرفتم نه ترس دارم، اما به حضرت زهرا (س) من را متهم به مزدور نظام نکنید. در این عمر ۴۰ ساله مزدور کسی نبودم. روزی مرا به جرم شور خواندن از منبر پایین می‌کشیدند، اما از همان روز ایستادم و پای حرف درست می‌ایستادم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خدا دست کسانی را که بنا دارند آرامش کشور ملت را به هم بزنند و سوء استفاده می‌کنند، کوتاه کند.