لوتار ماتئوس، ستاره سابق بایرن مونیخ، از درخشش جمال موسیالا در ترکیب این تیم بسیار خوشحال است.

تمجید ماتئوس از ستاره بایرن: جادویش شبیه مسی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم بوندسلیگا و در آخرین بازی پیش از آغاز جام جهانی 2022 قطر به مصاف شالکه رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

دو گل این تیم در این بازی را سرژ گنابری و اریک ماکسیم چوپوموتینگ به ثمر رساندند و هر دوی این گل‌ها روی پاس جمال موسیالا به ثمر رسید. 

این ستاره آلمانی در چند هفته اخیر نمایش درخشانی را در ترکیب بایرن از خود ارائه کرده و تحسین و تمجید بسیاری از کارشناسان، هم تیمی‌ها و فوتبال‌دوستان را برانگیخته است. 

ماتئوس پس از پایان بازی شب گذشته در گفتگو با اسکای اسپورت آلمان در این باره اظهار داشت:« این جادوست، بازی او شبیه به کاری است که لیونل مسی در زمین انجام می‌دهد. این بازیکن هرگز نباید از بایرن مونیخ جدا شود. او باعث می‌شود که همه ما بهتر باشیم و همه ما را سرگرم می‌کند، این شبیه به هالیوود است.»

این ستاره سابق بایرن با اشاره به علاقه بسیارش به سبک بازی موسیالا گفت:« از نظر من او همیشه باید در زمین حاضر باشد. ارزش او؟ 250 میلیون یورو ارزش او از نظر من است. اما او به هیچ وجه نباید از سوی مدیران این باشگاه به فروش برسد.»

او درباره اهمیت این ستاره آلمانی در ترکیب بایرن اضافه کرد:« به خاطر دارید که لیونل مسی در بارسلونا چگونه بود؟ موسیالا باید چنین جایگاهی به عنوان نقطه اتکای بایرن در این تیم داشته باشد. او باید تا زمانی که ممکن است در این تیم بماند.»