نشست مطبوعاتی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به فردا، دوشنبه، موکول شد.

فوری: نشست کی‌روش لغو شد - بدون توضیح
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، در حالی که خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس مرکز تیم‌های ملی، نزدیک به یک ساعت و نیم در انتظار حضور کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بودند تا او فهرست نهایی اعزامی تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی را اعلام کند، کی‌روش با تاخیر بسیار در این نشست حاضر نشد تا خبرنگاران به جمع‌آوری وسایل و ادوات خود بپردازند؛ این نشست به فردا موکول شده است.

دقایقی پیش محسن معتمد کیا مدیررسانه‌ای تیم ملی که او هم قرار بود کنار کارلوس کی‌روش، بخشی از برنامه نشست خبری امروز تیم ملی باشد، اعلام کرد به دلیل "مشکلات فنی" این مصاحبه خبری به فردا موکول شده است؛ آن هم در شرایطی که قرار است فردا تیم ملی با نفرات باقی‌مانده در اردو، به قطر اعزام بشود.

در حال حاضر دو موضوع کنجاوی برانگیز وجود دارد. ابتدا فهرست نهایی تیم ملی و اینکه آیا بعد از گمانه‌زنی‌های بسیار، قرار است جرح و تعدیل مجددی در آن صورت بگیرد و نکته دوم برگزاری خود مصاحبه کی‌روش که با توجه به ضیق وقت و شرایط زمانی، مشخص نیست که در چه زمانی مقابل خبرنگاران حاضر بشود.

همه این اخبار در شرایطی است که بازیکنان لژیونر تیم ملی هم امروز، خود را به کمپ تیم ملی فوتبال ایران در قطر می‌رسانند.

به هر صورت این اتفاق کم سابقه در فوتبال ایران بود که قرار است به زودی در مسابقات جام جهانی، مقابل حریفان دشواری مثل آمریکا، انگلیس و ولز به میدان برود؛ تیم‌هایی که همگی فهرست نهایی خود را برای حضور در رقابت‌های جام جهانی را اعلام کرده و بعضی از آنها نیز در قطر حضور دارند و مشغول تمرین هستند. درست برخلاف ایران که امروز به ترکیبی از بازیکنان داخلی و بازیکنان تیم جوانان، در محوطه کمپ تیم‌های ملی به تمرین پرداخت.