نماینده مردم قم در مجلس در اجتماع هزار نفری دهه هشتادی و نودی های عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم گفت: دشمنان ملت بدانند با ترور نمی‌توانند جلوی حرکت ملت را بگیرند.

امیرآبادی فراهانی: دشمنان ملت بدانند با ترور نمی‌توانند جلوی حرکت ملت را بگیرند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نماینده مردم قم در مجلس در اجتماع هزار نفری دهه هشتادی و نودی های عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم گفت: دشمنان ملت بدانند با ترور نمی‌توانند جلوی حرکت ملت را بگیرند.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در اجتماع هزار نفری دهه هشتادی و نودی های عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم که با هدف تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب و گرامیداشت شهدای نوجوان حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام در گلزار شهدای قم برگزار شد، حضور یافت.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این مراسم با گرامیداشت یاد شهیدان استان قم به خصوص شهید زین الدین، ارج نهادن این اجتماع و با ذکر خاطره‌ای از شهید سید فرید معصومی گفت: ایشان یک هفته قبل از شهادت به مجلس آمد و پروژه‌ای را با هم برای قم کار می‌کردیم که مربوط به پروژه تولید آب از هوا بود.

وی افزود: ایشان یکی از نخبگان کشور و از افراد انقلابی و با سواد و با هوش و وفادار به آرمان‌های انقلاب بود، یکی از دوستانش می‌گفت در دوره دکترا ایشان در دانشگاه حضورش در نماز جماعت تعطیل نمی‌شد.

امیرآبادی بیان کرد: در عین حال که نخبه و مستعد بود به ارزش‌های دینی و انقلابی پایبند بودند و هر چند تحصیل کرده خارج از کشور بود ولی بازگشت تا به کشور خدمت کند.

وی عنوان کرد: تلاش داریم این پروژه تعطیل نشود و نام این پروژه را شهید معصومی گذاشتیم و با حضور نخبگان درصدد هستیم این پروژه روی زمین نماند، ما شخصیت بزرگی را از دست دادیم اما راه اینها ادامه پیدا می‌کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان ملت بدانند با این ترورها نمی‌توانند جلوی حرکت ملت را بگیرند، شهید معصومی واقعاً حیف بود که در بستر بمیرد و شهادت حق او بود و خیلی زود به هدف و آرمانش رسید.

وی گفت: در جلسه‌ای روبروی وزیر نیرو ایستاد و از مسائلی که بود دفاع کرد، وزیر نیرو به ایشان گفت دکتر معصومی شما را قبول دارم و برای بررسی پروژه به شیراز بروید، وقتی ایشان برای بررسی شرکت به شیراز رفته بود با حضور در شاهچراغ برای اقامه نماز و زیارت به خیل شهیدان پیوست و به آرزوی شهادت رسید و در راه دین و وطن جان خود را اهدا کرد و به آرزویش رسید و به دست داعشیان شهید شد.

امیرآبادی بیان کرد: ما وظیفه داریم راه شهیدان را ادامه دهیم باید تلاش کنیم با درس خواندن و حفظ ارزشهای انقلاب راه شهیدان را ادامه دهیم.