فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه دشمن تمام قوای خود را در جنگ ترکیبی به میدان آورده است، گفت: دشمن همه ابزارآلات خود را پای کار آورده تا یک ایران قوی و عزت‌مند شکل نگیرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار حسین اشتری یکشنبه شب در اجلاسیه ۱۲۱ شهید نیروی انتظامی در استان قم و گرامیداشت شهدای اخیر کشور در باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس، افزود: امنیت بزرگترین برکت یک کشور است و امروز ایران به برکت شهدا یک کشور امن در منطقه ناامن خاورمیانه است.

وی تاکید کرد: دشمنان در توطئه های اخیر شکست خوردند و مردم نیز راه خود را با دشمنان جدا کردند، مردم به خوبی می دانند اگر امنیت نباشد سایر عرصه های زندگی نیز دچار اختلال می شود.

اشتری بیان کرد: برغم مشکلات معیشتی و اقتصادی، آینده ای بسیار خوب و درخشان برای کشور در پیش رو است و همه اقوام و مذاهب بر حول استقلال و ولایت فقیه اتحاد دارند، جمهوری اسلامی به قله ترسیم شده خود نزدیک شده و ما به مسیر حق و یاری خداوند اعتقاد راسخ داریم.

وی افزود: نیروی انتظامی ۸ هزار شهید را در دوران دفاع مقدس و حدود ۵ هزار شهید نیز در مقابله با گروه های ضدانقلاب، اشرار، قاچاقچیان تقدیم ایران کرده است.

فرماندهی انتظامی کشور با بیان اینکه پیام و خواسته امروز شهدا فاصله نگرفتن از مسیر ولایت و راه عزت و پیشرفت ملی است، گفت: شهدا برای عزت جمهوری اسلامی، پاسداری از ارزش ها، حفظ شعایر و آرامش جامعه جان را فدا کرده اند.

اشتری یادآور شد: اگر مدافعان حرم نبودند حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، در نقاط دیگر کشور نیز تکرار می شد، تروریست ها علاوه بر حرم شاهچراغ نقشه های دیگری نیز داشتند که با هوشیاری عوامل اطلاعاتی ناکام ماندند.

فرماندهی انتظامی کشور اهمیت برگزاری اجلاسیه های شهدا را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: ترویج فرهنگ و ایثار در کشور مساوی با مقابله با آسیب های اجتماعی و ارتقای فرهنگ عمومی است.

وی بیان کرد: دومین کنگره ملی شهدای استان قم پنجشنبه هفته جاری در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

اشتری با اشاره به جایگاه استان قم در شکل گیری انقلاب اسلامی، ادامه داد: قم به لطف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه، علما و حوزه های علمیه نقش بسزایی در شکل گیری انقلاب داشتند و در طول هشت سال جنگ تحمیلی نیز رزمندگان این استان شهدای بسیاری را تقدیم میهن اسلامی کردند.

فرمانده انتظامی کشور خاطرنشان کرد: امروز کسانی که برای رفاه و آسایش مردم مشغول خدمت بوده در حال جهاد هستند که یکی از مصادیق آن حافظان نظم در سراسر کشور است.

منبع: ایرنا