کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در مصاحبه با پیرس مورگان از دشوارترین لحظه زندگی خود پرده برداشته است.

رونالدو در آستانه گریه: بدترین لحظه عمرم بود!(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در ماه آوریل بود که کریستیانو رونالدو با انتشار متنی احساسی در صفحه خود فاش کرد فرزند در راهش را از دست داده و شرایط بسیار دشواری دارد. در آن مقطع حتی هواداران لیورپول نیز در جریان بازی با منچستریونایتد به ابراز همدردی با کریستیانو رونالدو پرداخته و این ستاره پرتغالی را به شدت تحت تاثیر قرار دادند. حالا او در شرایطی که در آستانه گریه کردن بود، در مصاحبه با پیرس مورگان در مورد روزهای بسیار دشواری که در آن مقطع داشته، صحبت کرده است. بخش های ابتدایی مصاحبه رونالدو با مورگان پر از تیترهای جنجالی بود، اما این یکی احساسی از آب درآمده است.

کریستیانو رونالدو گفت: "این احتمالا بدترین لحظه‌ای است که از زمان مرگ پدرم در زندگی پشت سر گذاشته‌ام. وقتی بچه‌دار می شوید انتظار دارید همه چیز عادی باشد، وقتی چنین مشکلی ایجاد شد، قبولش به عنوان یک انسان برای من دشوار بود. من و جورجینا رودریگز لحظات بسیار سختی را سپری کردیم، زیرا نمی‌دانستیم دلیل این اتفاق چیست. اما دیگر این حادثه رخ داده بود و برای هر دو ما دشوار و خیلی خیلی سخت بود که متوجه شویم در آن دوره از زندگی چه می گذرد، آن هم در شرایطی که فوتبال ادامه داشت.

اوضاع دیوانه‌وار بود. من هرگز در یک لحظه هم حس شادی و هم ناراحتی نداشته‌ام. توضیح دادن این اتفاق دشوار است، اما موقعیت خیلی سختی بود. شما نمی دانید باید گریه کنید یا لبخند بزنید. صادقانه نمی دانید چه کاری باید انجام دهید. گذر از آن مقطع احتمالا سخت‌ترین تجربه‌ام در زندگی بود. این اتفاق برای من و خانواده‌ام و به خصوص برای جورجینا که خیلی سخت بود. سعی کردم شرایط را برای خانواده و حتی دوستان نزدیکم توضیح بدهم.

خاکستر آنجل را نزدیک خاکستر پدرم که در سال 2005 بر اثر نارسایی کبد فوت کرد، در کلیسایی در خانه‌ام نگه می‌دارم. من همیشه با خانواده صحبت می کنم و آنها کنار من هستند. شما می دانید که آنها به من کمک می کنند تا انسان و پدر بهتری باشم. و این چیزی است که من واقعا به آن افتخار می کنم. وقتی این اتفاق رخ داد، فرزندانم شروع کردند بپرسند او کجاست و این دشوار بود."