آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، به کریستیانو رونالدو پیشنهاد داد از فوتبال خداحافظی کند.

رونالدوی خودخواه، لطفا از فوتبال خداحافظی کن!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شرایط اصلا در رده باشگاهی باب میل کریستیانو رونالدو پیش نمی رود و مصاحبه تند این ستاره پرتغالی علیه مدیران و کادر فنی منچستریونایتد، می تواند پایان کار او در اولدترافورد را رقم بزند. آنتونیو کاسانو که در سال های اخیر منتقد شماره یک رونالدو بوده، مدعی شد دوره این بازیکن تمام شده و کریستیانو باید مانند یک بازیکن بزرگ، بعد از جام جهانی از فوتبال خداحافظی کند.

آنتونیو کاسانو گفت: "رونالدو جرات ندارد اعتراف کند که در سه سال اخیر دیگر خودش نبوده است. امسال او باید به اسپورتینگ لیسبون رفته و بعد از مسابقات جام جهانی نیز از فوتبال خداحافظی می کرد. کریستیانو رونالدو حالا برای مربیان مشکل ساز شده و هم تیمی هایش را به دردسر می اندازد. او حتی با کریم بنزما نیز تماس نگرفت تا به او فتح جایزه توپ طلا را تبریک بگوید.

رونالدو یک چشم بند جلوی چشمانش داشته و فکر می کند می تواند تا 50 سالگی بازی کند. رونالدو عزیز، یک چیز به تو می گویم، بعد از جام جهانی با فوتبال وداع و مثل یک بازیکن بزرگ رفتار کن. او نمی تواند با این عصبانیت به کارش ادامه دهد و او همچنان تصور می کند که می تواند در سطح بالایی بازی کند. رونالدو فردگرایی مغرورانه ای داشته و البته مانند لیونل مسی نیست که بتواند نشسته هم بازی کند. او دیگر نمی تواند از نظر فیزیکی با این شرایط ادامه دهد. اینگونه ثابت می شود که رونالدو همیشه خودخواهی را در اولویت قرار می دهد."