تیم فوتبال اکوادور در دیدار امروز مقابل قطر با برخورداری از چند ستاره بین‌المللی بخت بالایی برای پیروزی دارد.

چهار ستاره‌ای که ممکن است میزبان را غافل‌گیر کنند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" سرانجام جام جهانی ۲۰۲۲ از راه رسید و از ساعتی دیگر اکوادور، در برابر میزبان مسابقات، قطر، برگزارکننده نخستین دیدار گران‌ترین جام جهانی تاریخ خواهد بود.

هرچند صرف حضور اکوادور در جام جهانی‌ای که شیلی و کلمبیا از آمریکای جنوبی در آن حضور ندارند، به خوبی بیانگر قدرت تیمی اکوادوری‌ها است اما با نگاهی به اسکواد این تیم درمی‌یابیم، فلیکس سانچز و شاگردانش کار بسیار سختی برای سربلندی در پایان دیدار افتتاحیه خواهند داشت.

گوستاوو آلفارو، سرمربی ۶۰ ساله و آرژانتینی سه‌رنگ‌ها، در شرایطی میهمان قطر در بازی افتتاحیه را هدایت می‌کند که آنها بازیکنان شاخصی در لیگ جزیره دارند که در ادامه با مهره‌های اصلی‌ای که این سرمربی در اختیار دارد آشنا می‌شوید؛

* انر والنسیا

مهاجم ۳۳ ساله فنرباهچه، اصلی‌ترین امید آلفارو برای باز کردن دروازه قطر در بازی امروز است. ستاره سوپرلیگ ترکیه که در ۱۲ بازی برای تیمش در این فصل ۱۳ گل به ثمر رسانده و آمار شگفت‌انگیز هر یک ساعت یک گل را در کنار پنج پاس گلش ثبت کرده، امیدوار است بتواند به صعود تیمش از این گروه کمک کند.

* مویزس کایسیدو

بهترین بازیکن تیم ملی اکوادور، ستاره خط میانی برایتون است. بازیکن تنها ۲۱ ساله سه‌رنگ‌ها، با ارزشی نزدیک به ۴۰ میلیون یورو، در هر چهارده بازی برایتون در این فصل به صورت فیکس به میدان رفته و امروز رهبر خط میانی تیمش خواهد بود.

* پیرو هینکاپه

مدافع ۲۱ ساله لورکوزن که به خصوص از زمان حضور ژابی آلونسو به بازیکنی کلیدی در ترکیب تیمش تبدیل شده، شاخص‌ترین عنصر تدافعی اکوادور در این تورنمنت محسوب می‌شود که یکی از سدهای غیرقابل نفوذ تیمش در برابر عناصر تهاجمی‌ای چون معز علی و اکرم عفیف خواهد بود.

پرویس استوپینان

مدافع چپ برایتون در ۲۴ سالگی، دیگر ستاره بین‌المللی اکوادور در این تورنمنت است. بازیکنی که در این فصل یازده بار در ترکیب برایتون به میدان رفته و رضایت گراهام پاتر و دی‌زربی را هم کاملا جلب کرده بود. بازیکنی که می‌تواند سمت راست قطر را به کابوس فلیکس سانچز تبدیل کند.

با این حساب باید منتظر ماند و دید اکوادور با این ستارگان باکیفیتش در دیدار افتتاحیه چه نمایشی برابر قطر خواهد داشت.