علی‌نژاد در حالی با ادعای حمایت از ایرانیانی که مدعی است جمهوری اسلامی آنان را کشته اشک تمساح می‌ریزد و از ناتو درخواست حمله نظامی به کشور می‌کند که منطقا وقوع چنین اتفاقی قطعا موجب کشتار ایرانیان زیادی خواهد شد.

 تناقض‌های یک ذهن بیمار؛ درخواست حمله به ایران برای نجات مردم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علی‌نژاد در حالی با ادعای حمایت از ایرانیانی که مدعی است جمهوری اسلامی آنان را کشته اشک تمساح می‌ریزد و از ناتو درخواست حمله نظامی به کشور می‌کند که منطقا وقوع چنین اتفاقی قطعا موجب کشتار ایرانیان زیادی خواهد شد.

مصاحبه مسیح علی‌نژاد با اینترنشنال سعودی و درخواست مداخله نظامی در ایران!مصاحبه مسیح علی‌نژاد با اینترنشنال سعودی و درخواست مداخله نظامی در ایران!1401/09/01 - 13:20

مصی علی‌نژاد خبرنگار وطن‌فروشی که با وجود عدم اعتبارش حتی نزد جریان معترض در ایران، رسانه‌های تروریستیِ معاند در تلاش هستند تا از او چهره‌ای اثرگذار بسازند، در تازه‌ترین اظهارات خود از ناتو خواسته به ایران لشگرکشی کند!

او در مصاحبه‌ اخیر خود با شبکه سعودی اینترنشنال، با تصریح بر اینکه هیچ ابایی از دعوت کشورهای خارجی برای مداخله در امور ایران ندارد، به جهان غرب و ناتو توصیه کرده که به کشورمان حمله کنند.

البته سابقه زندگی این شخص در گذشته و اظهارات عصبی و هیستریک او در خصوص تحولات ایران نشان می‌دهد که او از تعادل روانی برخوردار نیست و تنها به ابزار دست بازیگران ضد ایرانی تبدیل شده که از شهرت‌طلبی و جبران عقده‌های سال‌های گذشته او علیه ملت ایران بهره‌برداری می‌کنند.

علی‌نژاد به عنوان کسی که با وجود تکذیب خانواده‌اش، برای بدست آوردن شهرت حاضر شده بود رابطه نامشروع و بارداری پیش از ازدواج را به خود نسبت دهد، بهتر از هر فرد دیگری ماهیت شهرت حباب‌گونه خود را می‌شناسد، اما با این وجود همچنان در توهم راهبری یک انقلاب به سر می‌برد.

در اثبات عدم تعادل روحی این شخص همین بس که؛ او در حالی با ادعای حمایت از ایرانیانی که مدعی است جمهوری اسلامی آنان را کشته اشک تمساح می‌ریزد و از ناتو درخواست حمله نظامی به کشور می‌کند که منطقا وقوع چنین اتفاقی قطعا موجب کشتار ایرانیان زیادی خواهد شد.

به عبارت بهتر؛ دلسوزی او برای ایرانیان زمانی قابل توجیه بود که او نه تنها دشمنان را به تشدید تحریم‌ها تشویق نمی‌کرد، بلکه از ناتو نمی‌خواست که به کشورش تهاجم نظامی بکنند، حال آنکه آرزوی جنگ نه تنها برای سرزمین مادری که برای هر سرزمینی نابخشودنی است.

البته باید توجه داشت که؛ سواد علمی یا بهره هوشی بالایی لازم نیست تا کسی بفهمد اگر غرب کوچکترین امیدی به راهکار نظامی برای انجام تغییرات دلخواه خود در ایران داشت، لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد و نه تنها منتظر درخواست‌های ذلیلانه امثال علی‌نژاد نمی‌ماند بلکه حتی پیش از اصرارهای رژیم صهیونیستی در سفر چندی پیش بایدن، این کار را انجام می‌داد.

از آن سو؛ دست به دامان شدن دشمنان ایران به چنین افراد متوهم و دچار اختلالات روانی، مانند آنچه در ملاقات علی‌نژاد و امانوئل مکرون رقم خورد، نشان می‌دهد که احتمالا آن افراد هم خود از نوعی اختلالات روانی رنج می‌برند که حاضرند شأن و شخصیت خود و کشورشان را این چنین مضحکه خاص و عام کنند.  

امثال علی‌نژاد گرچه امروز در جریان جنگ جهانی شکل گرفته علیه ملت ایران، شهر را شلوغ دیده و اصطلاحا ابوعطا می‌خوانند اما اندکی مطالعه تاریخ، آنان را متوجه این نکته خواهد کرد که هر نوع تجاوز به خاک ایران، معترض‌ترین و حتی مخالف‌ترین ایرانیان را در داخل و خارج، علیه بیگانگان و عمال آنها یکپارچه و متحد خواهد کرد.

به هر شکل این فتنه هم تمام خواهد شد و پروژه تجزیه و نابودی ایران که با تحریم و ایجاد دوقطبی‌ها و گسل‌های قومی شروع و گستره آن حتی تا تحریم و تضعیف تیم ملی ایران در جام جهانی کشیده شد، ناکام خواهد ماند، اما ملت ایران هیچگاه این حجم از پلیدی و خباثت را فراموش نخواهد کرد.