مربی تیم ملی بلژیک در نشست خبری بازی با مراکش گفت که می داند مردم از این تیم توقع قهرمانی دارند و همه تلاش خود را خواهند کرد.

مارتینز: توقعات از بلژیک بالاست و این را می‌دانیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک پس از پیروزی برابر کانادا در بازی نخست خود در جام جهانی 2022 فردا باید برابر مراکش قرار بگیرد و این شانس را دارد تا با کسب پیروزی راهی دور بعد شود. مراکش در بازی نخست خود توانست کرواسی را متوقف کند و حریف ساده ای برای شیاطین سرخ نخواهد بود.

روبرتو مارتینز، مربی بلژیک، در نشست خبری این بازی گفت:«مراکش تیمی با نقاط قوت زیاد و ایده هایی روشن است. مراکشی ها می دانند که باید چه کاری انجام دهند. این تیم ترکیبی از استعداد و کیفیت است، با بازیکنانی که می توانند سرنوشت ساز کار کنند. مدافعان کناری آنها عالی بازی می کنند و تیم‌شان از نظر فنی قوی است. مراکش تیمی متوازن در همه خطوط است و منظم و سازمان یافته بازی می کنند. آنها مربی بسیار خوبی هم دارند. این بازی بین دو تیمی خواهد بود که به توانایی های هجومی خود تکیه دارند.»

مارتینز ادامه داد:«برابر کانادا نیمه اول در سطح خودمان نبودیم ولی در نیمه دوم شرایط بهتر شد. ما مشتاقانه منتظر بازی فردا هستیم. می دانم که توقعات مردم بلژیک از ما بالاست و ما برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد. ما بازیکنان بزرگ و باتجربه ای داریم. همچنین در تیم ما تعدادی از بازیکنان جوان که به آنها اعتماد داریم و پتانسیل بالایی دارند حضور دارند که هنوز در جام جهانی بازی نکرده‌اند. این جام برای‌شان تجربه بزرگی خواهد بود.»

مارتینز همچنین به تنش در جریان دیدار قبلی بین کوین دی‌بروینه و توبی آلدروایرلد اشاره کرد و گفت:«نباید در جایی که نیاز نیست مشکل ایجاد کرد.آنها دو بازیکن باتجربه هستند که بیش از 70 بازی را با هم انجام داده اند. آنها دو بازیکن برنده هستند که می خواهند عملکرد خوبی در جام جهانی داشته باشند. هر دو مسئولیت کاری که کرده اند را بر عهده گرفته اند.»