یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از مصدومیت جدید لوئیز دیاز ابراز ناراحتی کرد.

کلوپ: مصدومیت جدید دیاز مثل سیلی برای ماست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دیاز در اواسط مهر ماه دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد و از همان زمان دیگر نتوانست لیورپول را در دیدارهایش همراهی کند.

وقفه ایجاد شده به دلیل برگزاری جام جهانی 2022 قطر زمان خوبی برای بهبود شرایط این بازیکن و آمادگی او برای بازگشت به میادین بود اما حالا به نظر می‌رسد که او بار دیگر با مشکل جدیدی مواجه شده است. 

این ستاره 25 ساله مجبور شد اردوی تمرینی زمستانی لیورپول در دوبی را به دلیل مصدومیت دوباره ترک کند. او به دلیل احساس درد شدیدی که داشت به انگلیس بازگشت تا روند درمانش را بار دیگر از سر بگیرد و این موضوع باعث ناراحتی کلوپ شده است. 

سرمربی لیورپول در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به سوال درباره شرایط دیاز اظهار داشت: «این ناراحتی و ناامیدی بسیار بزرگی برای همه ما است. واقعا کلامی برای توصیف این شرایط نیست. چیزهایی درباره شرایط او شنیدم اما باید منتظر فردا باشیم تا کامل مشخص شود. این اتفاق مثل سیلی به صورت ما است».

دیدارهای فشرده و مهم لیورپول پس از پایان جام جهانی 2022 قطر به این معناست که کلوپ به تمامی بازیکنانش برای کسب نتایج مدنظر و بهبود شرایط تیمش در جدول رده‌بندی لیگ برتر نیاز دارد، خصوصا اینکه دیاز به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شده است. 

اما حالا مشخص نیست که او از چه زمانی دوباره می‌تواند به ترکیب این تیم برگردد و باید منتظر اعلام نظر کادر پزشکی لیورپول بود.