یک شرکت انگلیسی حسابی از حذف این تیم از جام جهانی ضرر کرده است.

حذف تیم ساوتگیت شرکت انگلیسی را بیچاره کرد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یک شرکت مستقر در شهرستان دورست انگلیس، می گوید که پس از خرید 18000 تی‌شرت با پیام "برندگان جام جهانی 2022 انگلیس" با ضررهای سنگین روبرو شده است.  

خرید این تجهیزات درست قبل از شکست سه شیرها مقابل فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی انجام شد، دوئلی که در آن هری کین یک پنالتی را در نزدیکی پایان بازی از دست داد که می توانست بازی را به وقت اضافه بکشاند و شرایط را تغییر دهد.

کارل باکستر، مدیر عامل Wholesale Clearance UK، می گوید که شرکت او هزاران پیراهن را برای جشن قهرمانی انگلیس در جام جهانی برای اولین بار از سال 1966 ذخیره داشته است. او در این باره می گوید :"من متقاعد شده بودم که انگلیس قهرمان خواهد شد."

اما اکنون من با 18000 پیراهن مانده ام که نشان علامت قهرمانی ما روی آن است و نمی دانم باید چه کار کنم. من می خواهم به هواداران انگلیس پیام بفرستم تا یکی از پیراهن ها را بخرند. البته با وجود اینکه آنها واقعاً برنده نشدند اما همچنان از نظر من برنده هستند."

قبل از بازی با فرانسه، وب سایت این شرکت این پیراهن ها را به این شکل تبلیغ می کرد: "هیچ مانعی برای غول انگلیسی وجود نخواهد داشت... یا حداقل این چیزی است که ما می گوییم! ما آنقدر مطمئن هستیم که انگلیس این بار قهرمان جام خواهد شد که پیراهن های انحصاری خود را از قبل عرضه می کنیم."  

این شرکت قبلاً این پیراهن ها را به قیمت 29.99 پوند (حدود 35 یورو) می فروخت، اما اکنون آنها سعی می کنند آنها را با قیمت 9.99، کمی کمتر از 12 یورو، عرضه کنند.