تئو هرناندز، مدافع تیم ملی فرانسه، مدعی شد برای خوشحالی برادرش به دنبال کسب عنوان قهرمانی است.

به خاطر برادرم به دنبال قهرمانی در جام جهانی هستم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس هرناندز، مدافع کناری تیم ملی فرانسه، در همان اولین بازی این تیم در جام جهانی برابر استرالیا دچار مصدومیت شدیدی شده و ادامه تورنمنت را از دست داد. جالب اینجاست در مسابقات بعدی این تئو هرناندز، برادر لوکاس بود که در ترکیب ثابت قرار گرفت. حالا تئو مدعی شد هر روز با برادرش در ارتباط بوده و تلاش می کند عنوان قهرمانی در جام جهانی را با لباس فرانسه جشن بگیرد.

تئو هرناندز گفت: "من هم برای موفقیت خودم و هم برای خوشحال کردن لوکاس بازی می کنم و امیدوارم بتوانم با تیم ملی فرانسه به عنوان قهرمانی در جام جهانی دست پیدا کنم. وقتی سرمربی من را به اردوی نهایی تیم برای جام جهانی دعوت کرد، لوکاس نیز خیلی خوشحال شده و به من افتخار می کرد.

من نیز بابت حضور برادرم بسیار حس خوبی داشتم و ما همگی دوست داشتیم لوکاس نیز حالا در اردوی تیم ملی فرانسه حاضر باشد. این مصدومیت در بازی با استرالیا واقعا برای او سخت بود. آسیب دیدگی لوکاس شدید بوده و او برای مدتی طولانی قادر به حضور در میدان نخواهد بود. من می خواهم برای خوشحالی برادرم که شده با فرانسه عنوان قهرمانی جام جهانی را کسب کنم. از زمانی که لوکاس برای انجام جراحی از ما جدا شده و اردوی فرانسه را ترک کرد، ما هر روز با یکدیگر صحبت می کنیم و من جویای احوال او هستم."