مربی تیم فوتبال پیکان نسبت به شیوه بازی بازیکنان تراکتور انتقاد شدیدی داشت.

مربی پیکان: تراکتور در وقت‌کُشی تیم برتر بود!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"،  جلال امیدیان در نشست خبری پس از دیدار پیکان و تراکتور عنوان کرد: بازی بسیار خوبی از طرف تیم پیکان دیدیم ولی تراکتوری‌ها بسیار وقت‌کُشی کردند. جوانان تیم ما کاری کردند که بازیکنان گران قیمت تراکتور روی زمین بودند!

او ادامه داد: هر وقت می‌خواستیم کار تاکتیکی انجام بدهیم، آنها روی زمین می‌خوابیدند و وقت تلف کردند و دروازه‌بان تراکتور نیز سه، چهار بار از شروع مسابقه خود را روی زمین انداخت. خوشحالم از اینکه بازیکنان پیکان آنقدر به آن تیم و هزینه‌ها فشار آوردند که دست به چنین کارهایی بزنند.

مربی تیم پیکان یادآور شد: دیروز گفتم خیالم راحت است از اینکه بازی سختی درانتظار داور این مسابقه نیست ولی به نظرم اشتباه کردم و برای ایشان خیلی سخت بود چون ۱۰۰ روز داوری نداشت.

امیدیان با اشاره به اشتباه داور در صحنه منجر به گل تراکتور مقابل پیکان گفت: همان موقع که ما خیلی فشار آوردیم و تمام بازی دراختیارمان بود، یک اشتباه جلوی چشم داور اتفاق افتاد که او با قدرت گفت خطای هند از طرف بازیکن تراکتور نبود و همان توپ در ادامه تبدیل به گل شد.

او تصریح کرد: پس از بازی با چند نفر صحبت کردیم تا بتوانیم اظهار نظر درستی درباره داوری این مسابقه داشته باشیم که تمام کارشناسان گفتند خطای هند بود چون دست بازیکن تراکتور(محمدرضا عباسی) باز بود و تراکتور با همان توپ به گل برتری رسید.

مربی پیکان در جواب پاکو خمس عنوان کرد: شنیدم آنها(سرمربی تراکتور) گفتند تیم برتر زمین بودند؛ بله، البته آنها از نظر وقت کُشی تیم برتر نشان دادند، اما از نظر فنی و فوتبالی بازیکنان ما خیلی بهتر کار کردند. امیدوارم این بدشانسی‌ها و اشتباهات داوری یک جایی برای ما تمام شود. ما به اندازه‌ای که برنده یک مسابقه شویم، امروز موقعیت گل داشتیم ولی نمی‌دانم چرا اینطور می‌شود. در دو ماه اخیر خیلی زحمت کشیدیم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای ما بیفتد.