آرژانتینی‌ها تصویر اول صفحه ویکی‌پدیای دیوید بکام را با عکس پاپو گومز، بازیکن آرژانتینی سویا، عوض کردند چرا که مسی و آگوئرو در مصاحبه‌ای او را با بکام مقایسه کرده بودند.

شوخی آرژانتینی‌ها با دیوید بکام ادامه دارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین که با قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر جام طلایی را با خود به خانه آورده همچنان در حال جشن گرفتن این موفقیت بزرگ است. فضای شبکه‌های مجازی در این کشور کاملا در اختیار جشن و شادی مردم از قهرمانی آلبی‌سلسته است و در این میان بخش مهمی از واکنش‌ها به شوخی‌‌های اینترنتی اختصاص دارد. دامنه این شوخی‌ها حتی به ویکی‌پدیا کشیده شده است.

یک کاربر در صفحه ویکی‌پدیای دیوید بکام، ستاره سابق فوتبال انگلیس، تصویر اول صفحه او را با عکس الخاندرو پاپو گومز، هافبک آرژانتینی سویا، عوض کرده است. این تصویر چند ساعت در صفحه بکام باقی بود اما در نهایت به علت شکایت دیگر کاربران صفحه به حالت اولیه برگشت.

مقایسه دیوید بکام با پاپو گومز اولین بار توسط این بازیکن آرژانتینی سویا آغاز شد. در میانه جام جهانی قطر پاپو گومز ناگهان مدل موی خود را تغییر داد و سوژه شد. او که موهای سرش را به رنگ زرد درآورده بود گفت تنها یک هدف داشته است: شبیه شدن به استاد انگلیسی ضربات آزاد، دیوید بکام.

داستان مدل موی جدید پاپو گومز در یک مصاحبه اینترنتی با حضور سرخیو آگوئرو و لیونل مسی ادامه پیدا کرد. آگوئرو به گومز گفت:" موهایت خیلی بد شده". این هافبک آرژانتینی در پاسخ گفت:" شبیه کی شده‌ام؟". لیونل مسی وارد مکالمه شده و از پاپو گومز پرسید:" سرت را جابجا کن که خوب ببینم. نه، اصلا به تو نمی‌آید". سرخیو آگوئرو به گومز گفت:" شبیه کی شده‌ای؟ دیوید بکام؟" مسی و گومز به آگوئرو خندیده و همزمان جواب دادند:" دقیقا زدی به هدف" ولی آگوئرو در پاسخ گفت:" نه، قیافه‌ات اصلا جالب نشده".

پاپو گومز سپس عکسی از دیوید بکام را از جیبش درآورد و گفت:" چانه‌ام مثل او نیست. علاوه بر آرایشگر به جراح زیبایی هم احتیاج دارم". مسی با تایید حرفهای او گفت:"هدفش را خیلی بزرگ گرفته و می‌خواهد خودش را با دیوید بکام مقایسه کند".