تمرینات تیم ملی فوتبال ساحلی ایران این روزها به طور جدی در زمین ساحلی بوشهر ادامه دارد.

دغدغه های این مربی ایرانی، قهرمانی جام جهانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، علی نادری که چند هفته پیش به همراه این تیم در جام بین قاره ای و در دبی با شکست برزیل قهرمان شد و جام مسابقات را بر بالای سر برد به دلیل بروز برخی حواشی مجبور به دعوت از بازیکنان جدید و همین طور جوان سازی در تیم ملی فوتبال ساحلی ایران شده است. اما از جدیت تمرینات تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در بوشهر پیداست که این مربی به دنبال رویای بزرگ تری است؛ قهرمانی در جام جهانی.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تاکنون دوبار در آسیا و چهار بار در جام بین قاره ای که بین 8 تیم مطرح دنیا برگزار می شود، به مقام قهرمانی رسیده اما در مسابقات جام جهانی به این عنوان مهم دست پیدا نکرده است. جام جهانی 2023 در شهر دبی برگزار می شود. همان جایی که چند هفته پیش ایران با شکست برزیل قهرمان جام بین قاره ای شد. البته تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای کسب سهمیه حضور دراین مسابقات می بایست اسفند ماه در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند که قرار به برگزاری آن در تایلند است.

2 قهرمانی در آسیا و 4 قهرمانی در جام بین قاره ای که آخرینش با شکست برزیل یکی از تیم های مطرح جهان در فوتبال ساحلی به دست آمد، بدین معنی است که برنامه ریزی برای قهرمانی جام جهانی در فوتبال ساحلی یک برنامه ریزی منطقی از سوی علی نادری است. هر چند بعد از پایان مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا در تایلند تدارک بازی های دوستانه با تیم های مطرح جهان می تواند به ایران در راه رسیدن به این هدف بزرگ و مهم کمک کند.

ایران در آخرین دوره حضور در جام جهانی در سال 2017 با شکست ایتالیا در بازی رده بندی به عنوان سومی بازی ها دست پیدا کرد و اگر قرار به پیشرفت و حرکت رو به جلوباشد بعد از 6 سال و در سال 2023 نوبت رفتن روی سکوی نخست جهان است.