نیکولاس او تا مندی که تصور می شد به پایان فوتبالش نزدیک می شود و به فوتبال آرژانتین باز خواهد گشت، حالا قصد دارد در اروپا به بازی ادامه دهد.

تغییر سرنوشت مدافع آرژانتینی با قهرمانی جهان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه هفته گذشته آرژانتین موفق شد با پیروزی برابر فرانسه قهرمان جام جهانی شود. یکی از بازیکنان ارزشمند و تاثیرگذار آلبی‌سلسته بدون شک نیکولاس اوتامندی بود. او در ترکیب آرژانتین بازیکن ثابت بود و یکی از عوامل اصلی استحکام خط دفاعی تیمش محسوب می شد. اوتامندی که سابقه بازی برای والنسیا و سیتی را دارد، در تابستان 2020 به بنفیکا پیوست و از قراردادش کمتر از یک سال باقیمانده و از همین ژانویه می تواند با باشگاه های مدنظرش وارد مذاکره شود.

طبق ادعای اوله، اوتامندی قبل از جام جهانی به پیشنهاد تمدید دو ساله بنفیکا پاسخ منفی داد چرا که قصد داشت به ریورپلاته در فوتبال آرژانتین ملحق شود ولی حالا سرنوشت برای این مدافع 34 ساله کاملا تغییر کرده و او سرمست از قهرمانی در جام جهانی می خواهد در فوتبال اروپا و در بالاترین سطح به فوتبال ادامه دهد. بسیار بعید است که  اوتامندی  با ریورپلاته قرارداد امضا کند و ماندنش در بنفیکا نیز در هاله ای از ابهام است. او فعلا روی بازی های پیش رو با بنفیکا تمرکز کرده و در زمستان تصمیم نهایی را خواهد گرفت.