بیانی، مربی هوادار می‌گوید تیم آنها و فولاد با برنامه هستند و برای دیدن یک بازی خوب ابراز امیدواری کرد.

بیانی: فوتبال برای جوان‌ها است و به آنها میدان می‌دهیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شاهرخ بیانی، مربی هوادار در صحبت‌هایش پیش از بازی با فولاد در ابتدا گفت: عذر می‌خواهم که ما نتوانستیم به کنفرانس خبری برسیم و مقداری در پروازمان تاخیر داشتیم. جا دارد از آقای نکونام و علوی تشکر کنم که زمین خوب و با امکانات به ما دادند.

او ادامه داد: وقتی این مجموعه را دیدم یاد دوران بازی‌ام در قطر افتادم و چقدر خوب است که همه تیم‌های ایران چنین امکاناتی داشته باشند، مخصوصا در تهران که این امکانات را نداریم.

بیانی در خصوص فولاد گفت: فولاد یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و فوتبال مدرن بازی می‌کنند. الان هم جایگاه‌شان مثل ما اینجای جدول نیست و آنها باشگاهی هستند که ساختار دارند. فکر می‌کنم بازی بسیار خوبی شود و امیدوارم دو تیم خوب بازی کنند و لذت ببریم.

او در پایان گفت: ما هفته پیش هم بسیار خوب بازی کردیم و آقای حقیقی دو توپ ما را از دروازه در آورد. ما تیم‌مان جوان است و به این جوان‌ها میدان می‌دهیم. این‌ها آینده‌های فوتبال ما هستند و تفکر ساکت الهامی این است که به جوان‌ها بها بدهیم و امیدواریم پیشرفت کنند چون فوتبال برای جوان‌هاست. دو تیم هوادار و فولاد تیم‌های با برنامه هستند و امیدوارم فردا طرفداران فوتبالی زیبا ببینند.