بلافاصله پس از سوت پایان نیمه اول توسط عرب براقی شاهد جنجالی تند و چند دقیقه‌ای وسط چمن استادیوم آزادی شدیم.

ژست خبرساز لک در جنجال ناگهانی استقلال - مس!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش‌سه، دیدار استقلال و مس در ورزشگاه آزادی در حالی به پایان نیمه اول رسید که دو صحنه مشکوک به پنالتی رخ داده بود و هر دو نیمکت تیم‌شان را مستحق پیروزی در ۴۵ دقیقه اول می‌دانستند. 

با این حال برخورد دست سیاوش یزدانی و برهم‌ خوردن تعادل شیمبا در وقت‌های اضافی و تقریبا چیزی حدود ۱۵ دقیقه زودتر از برخورد توپ به دست شاهین توکلی پس از شوت محکم سجاد شهباززاده رخ داده بود تا این ربیعی باشد که زودتر از نیمکت استقلال برای اعتراض به سمت داور مسابقه برود. 

بلافاصله اما ساپینتو که در جنگ‌ روانی عقب نمی‌ایستد به سمت ربیعی رفت و با فریاد سعی کرد اعتراض او به تصمیم داور را تحت تاثیر قرار بدهد و با صدای بلند می‌گفت که اگر‌ پنالتی‌ای هم گرفته نشده برخورد توپ به دست مدافع مس بوده و پنالتی حریف را انکار می‌کرد. این برخورد سریع مربی پرتغالی با واکنش ابراهیم صادقی مواجه شد و پشت محمد ربیعی درآمد تا داغ‌ترین صحنه های درگیری میانه نیمه اول مسابقه شکل بگیرد. 

پس از اعتراض ربیعی و ساپینتو و سپس وارد شدن ابراهیم صادقی به ماجرا به یکباره شاهد برخورد عجیبی از بهزاد غلامپور بودیم و دروازه‌بان سابق تیم ملی که کنترل شدنی نبود سعی کردن حتی با مشت به صادقی ضربه بزند. 

درنهایت این درگیری‌ها که با اضافه شدن نیمکت‌های دو تیم غیرقابل کنترل هم شده بود با کارت قرمز عرب براقی به صادقی و غلامپور تمام شد. 

در پایان مسابقه نیز محمد ربیعی در صحبت‌های خود به حمایت از ساپینتو پرداخت و او را مربی‌ای پر حرارت توصیف کرد که به دلیل تن و لحن صدایش عصبانی به شمار می‌رود در حالی که اینطور نیست تا با این روش به نوعی از صحبت کردن علیه همتای خود هم پرهیز کرده باشد.  

نکته جالب توجه این حاشیه بازی استقلال و مس برخورد گرم و صمیمانه ربیعی و ساپینتو بود که انگار چند ثانیه پس از این ماجراها همه چیز را فراموش کرده بودند و دست در گردن یکدیگر فارغ از رفتارهای عجیبی که برای ثانیه‌هایی ایجاد شده بود با خنده به رختکن رفتند.