با همت مدافعان تیم ملی، چند زندانی جرائم غیر عمد در استان مازندران و کاشان آزاد شدند.

ادامه آزادسازی زندانیان توسط بازیکنان تیم ملی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه” پس از پایان جام جهانی قطر، بازیکنان تیم ملی ایران هنوز هم در صدر اخبار هستند و با انجام کار خیر، این روزها توجهات را به سمت خود جلب کرده‌اند.

در شرایطی که بازیکنان تیم ملی در روزهای اخیر بخشی از پاداش‌ دریافتی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را صرف امور خیریه مثل آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی و تکمیل ساختمان اورژانس در لاچیدان چابهار در سیستان و بلوچستان کرده بودند، روز گذشته نیز با تلاش‌ بازیکنانی مثل علیرضا بیرانوند، وحید امیری، روزبه چشمی، کریم انصاری‌فرد، علی قلی‌زاده و مهدی ترابی ۵۲ زندانی در استان‌های اردبیل، لرستان و البرز آزاد شدند.

موردی که امروز هم توسط یکی دیگر از بازیکنان تیم ملی ادامه یافت. با پیگیری‌های مرتضی پورعلی گنجی ۲۰ زندانی در بابل آزاد شدند و احسان حاج‌صفی که مسئولیت جمع آوری مبالغ ملی پوشان و واریز آن‌ها به حساب برای آزادسازی زندانیان را دارد نیز در شهر خود یعنی کاشان ۱۰ زندانی را آزاد کرد‌.

گویا قرار است با همت علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و چند بازیکن دیگر تیم ملی به زودی در استان‌های گیلان، قزوین، اصفهان و بوشهر هم زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شوند.