کاپیتان ملوان از انگیزه‌های تیمش برای برد خانگی این هفته در جدال حساس با نفت مسجدسلیمان خبر می‌دهد.

بارانی: بازی با نفت شش امتیازی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش " ورزش سه"، هر چند که ملوان انزلی نسبت به شروع فصل پیشرفت چشمگیری داشته است اما سندروم تساوی های پی در پی گریبان این تیم ریشه دار و محبوب را گرفته تا همچنان در منطقه خطر باشد.

صادق بارانی در خصوص تساوی ملوان مقابل مس کرمان به خبرنگار ما گفت: هر دو تیم بازی خوبی ارائه کردند، موقعیت‌های گل زیادی داشتیم که متاسفانه به دلیل عدم تمرکز مهاجمان‌، نتوانستیم به گل برسیم اما خدا را شکر پنج هفته پیاپی مقابل تیم‌های بزرگی چون فولاد، تراکتور و سپاهان شکست نخوردیم و سه بازی  را با کلین شیت به پایان رساندیم، این نکته مثبتی برای ملوان است، امیدوارم در دیدارهای‌ آینده در کنار بازی خوب، سه امتیاز کامل را نیز کسب کنیم، روند تیمی ملوان رو به رشد است و با بازیکنان خوبی که داریم هفته به هفته جایگاه تیممان در جدول بهتر خواهد شد.

او درباره شرایط خودش در ملوان ادامه داد: خدا را شکر تمام بازی های این فصل را به صورت کامل حضور داشتم، بازوبند کاپیتانی ملوان وظیفه من را سنگین‌تر می‌کند، سعی می‌کنم از بازوبند کاپیتانی به بهترین شکل ممکن محافظت و به وظایفم عمل کنم.

پیش از ملوان در شاهین بوشهر، سایپا و پیکان نیز با لطفی که مربیان به من داشتند، بازوبند کاپیتانی را به بازو می‌بستم.

هافبک باتجربه ملوانان درباره‌ مازیار زارع سرمربی قوی سپید انزلی عنوان کرد: آقا مازیار یک مربی جوان و این فصل اولین تجربه مربی‌گری ایشان در لیگ برتر است، به نظرم کارنامه هر فردی بیانگر توانایی او است، آقای زارع در سومین فصل مربیگری خود، موفق شد ملوان را به لیگ برتر بازگرداند در این فصل هم با بازیکنان جوانی که در اختیار دارد نتایج خوبی گرفت.

هافبک پیکان در ادامه اضافه کرد: حدود هشتاد، نود درصد بازیکنان ملوان سرباز و با حداقل امکانات و مبلغ قرارداد در خدمت تیم هستند اما بازی کردن در لباس ملوان برای هر بازیکنی افتخار است و ما هم از این قائده مستثنی نیستیم، تمام تلاش خودمان را برای بازگرداندن ملوان به جایگاه اصلی اش خواهیم کرد.

وی پایان صحبت‌هایش را به بازی حساس و شش امتیازی ملوان مقابل نفت مسجدسلیمان اختصاص داد، بارانی در این باره عنوان کرد: نفت مسجدسلیمان تیم خوبی است، اگر به نفرات این تیم نگاه کنیم، می‌بینید همه بازیکنان نفت mis فوتبالیست‌های خوب و توانمندی هستند، تمام جذابیت های فوتبال به غیرقابل پیش بودن آن است اما در این دیدار خانگی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم چرا که سه امتیاز این دیدار ما را به میانه جدول می‌رساند.