استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف تراکتور می‌رود و سیاوش یزدانی این فرصت را دارد تا برای سومین بازی متوالی برای آبی ها به میدان برود.

بخت آزمایی یزدانی در تبریز (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، سیاوش یزدانی در ابتدای فصل توانست دوباره به استقلال بازگردد اما دوری چندماهه او از میادین و دیر رسیدن این بازیکن به تمرینات پیش فصل ساپینتو سبب شد تا در ابتدای فصل او جایی در ترکیب مرد پرتغالی نداشته باشد و ساپینتو با مدافعان میانی که فصل گذشته را در کنار یکدیگر به پایان رسانده بودند، فصل جدید را آغاز کند.

نیمکت‌نشینی‌های ابتدای فصل یزدانی دور از ذهن نبود اما پس از اولین غیبت غلامی در ترکیب استقلال، انتخاب ساپینتو مرادمند بود تا سرمربی استقلال نشان دهد هنوز توییت یزدانی علیه خودش را فراموش نکرده است. شماره ۷ این فصل استقلال پس از اینکه به دلیل یک توییت جنجالی از تمرینات تیم کنار گذاشته شده بود، با عذرخواهی از مرد پرتغالی به تیم بازگشت و پس از دربی پایتخت برای اولین بار در ترکیب ثابت استقلال قرار گرفت.

نمایش نه چندان خوب سیلوا در دربی و مصدومیت غلامی سبب شد تا یزدانی در بازی مقابل صنعت نفت به ترکیب اصلی برسد اما این اتفاق تداوم پیدا نکرد. او در بازی مقابل مس رفسنجان جای خود را دوباره به سیلوا داد اما مصدومیت مرادمند در نیمه نخست باعث شد تا سیاوش دوباره وارد ترکیب شود.

مدافع آبی‌ها از آمادگی روزهای اوج خود دور است در دو بازی گذشته نتوانسته همان نمایش‌های فصل گذشته خودش را نشان دهد اما با تداوم مصدومیت مرادمند و غلامی، او در تبریز هم فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا خواهد کرد. فرصتی که می‌تواند آخرین شانس او برای بقا در ترکیب اصلی تیم باشد و برای رسیدن به این مهم او باید در تبریز نمایشی بهتر از دو بازی گذشته خود در آبادان و تهران داشته باشد.