شهناز یاری، سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق بعد از یک فصل هدایت تیم ملی این کشور، به ایران بازگشت و هدایت تیم فوتسال نطنز را به عهده گرفت.

بازگشت لژیونر زن، از بغداد به مقصد اصفهان!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شهناز یاری سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان که برای مدتی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال زنان عراق، در این کشور حضور داشت، پس از قطع همکاری به ایران بازگشت و هدایت تیم نطنز را بر عهده گرفت. 

این درحالی است که تاکنون 14 هفته از مسابقات سوپرلیگ فوتسال زنان گذشته است و تنها هفت مسابقه تا اتمام این لیگ باقی است. نطنزی‌ها در چهارده هفته‌ گذشته با هدایت شیرین صادقی، تنها موفق به کسب ده امتیاز شدند و در رتبه هفتم جدول هشت تیمی این رقابت‌ها قرار دارند.

شیرین صادقی سرمربی مستعفی نطنز در همین خصوص به خبرنگار "ورزش سه" گفت: با توجه به شرایطی که در تیم حاکم بود و بنا به دلایل زیاد چندین بار قصد داشتم از این تیم جدا بشوم ولی چون نطنز تیمی بود که در صعودش به لیگ برتر به عنوان سرمربی نقش داشتم، سرنوشت این تیم برای من بسیار حائز اهمیت بود، ولی به این نتیجه رسیدم که ادامه دادن این مسیر چندان صلاح نیست و احساس کردم با رفتن من و آمدن یک شخص جدید، شاید اتفاقات بهتری برای این تیم رقم بخورد. به همین دلیل استعفای خودم را به مدیرعامل محترم اعلام کردم.