رئال مادرید در حال بررسی شرایط به خدمت گرفتن اشرف حکیمی، مدافع پاری سن ژرمن است.

علاقه رئال به ستاره سابق: حکیمی به آرزویش می‌رسد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، حکیمی یکی از مهره‌های کلیدی تیم ملی مراکش در صعود به نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر بود و توجه بسیاری را به خود جلب کرد. 

این بازیکن پیش از این نیز توانایی‌هایش را در اینتر و پاری سن ژرمن به نمایش گذاشته بود و درخشش او در خط دفاعی پی اس جی باعث شده بود که بسیاری از فوتبال‌دوستان و کارشناسان او را مورد تحسین قرار دهند. 

این ستاره مراکشی در آکادمی رئال مادرید رشد کرد و در تیم دوم این باشگاه نیز به میدان رفته بود. او در سال 2017 به تیم اول رسید اما فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد و یک فصل بعد به صورت قرضی به دورتموند رفت و در نهایت در سال 2020 به اینتر فروخته شد. 

بسیاری از نزدیکان او پس از درخشش در جام جهانی مدعی شده بودند که این بازیکن که در پایتخت اسپانیا به دنیا آمده هنوز علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن رئال مادرید دارد و امیدوار است که بتواند روزی به این تیم برگردد. 

حالا ال ناسیونال خبر داده که مدیران رئال مادرید به دنبال یافتن جانشینی برای دنی کارواخال هستند و این مدافع را گزینه مناسبی برای حضور در خط دفاعی تیم‌شان می‌دانند. 

هرچند با توجه به رابطه تیره و تار دو باشگاه رئال مادرید و پاری سن ژرمن و این که حکیمی تا سال 2026 با این باشگاه فرانسوی قرارداد دارد شاید انجام این انتقال دشوار باشد اما علاقه او به حضور در سانتیاگو برنابئو می‌تواند کار رئال را تا حدی آسان کند.