اعضای هیئت مدیره استقلال هر یک پس از پایان جلسه در جملاتی کوتاه از ادامه فعالیت ساپینتو در این تیم حمایت کردند.

حمایت قاطعانه از ساپینتو در کمپ حجازی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش “ورزش سه” جلسه طولانی‌مدت هیئت مدیره باشگاه استقلال بعد از نزدیک به سه ساعت پایان یافت و هر یک از اعضا هنگام خروج از کمپ حجازی با دیدن خبرنگاران، آن‌ها را سخنگوی جدید باشگاه (پرویز مظلومی) ارجاع می‌دادند.

با این حال، حرف تک‌‌تک افراد این بود که هیئت مدیره استقلال حمایت قاطعانه‌ای از ریکاردو ساپینتو خواهد داشت و این مربی پرتغالی کارش را در جمع آبی‌پوشان ادامه می‌دهد.

اولین نفری که از جلسه هیئت مدیره استقلال خارج شد، حجت کریمی بود. او رو به خبرنگاران گفت: «در مورد همه‌چیز و اتفاقات تبریز صحبت شد، اما اجازه دهید دوستان من بعد جلسه کامل صحبت می‌کنند. اما مشکلی وجود ندارد.»

مهدی افضلی، دومین نفر بعد از کریمی بود که هنگام خروج از کمپ با خبرنگاران مواجه شد. او در خصوص جلسه هیئت مدیره گفت: «آقای فتح‌الله‌زا‌ه و سخنگوی باشگاه صحبت می‌کنند». او که سعی می‌کرد با جواب کوتاه از دست خبرنگاران فرار کند، بیشتر با کلمه نمی‌دانم برابر سؤالات خبرنگاران می‌ایستاد. اما در انتها در پاسخ به سؤالی که از او درباره نظرش برای ماندن ساپینتو در استقلال مطرح شد، گفت: «موافق ماندن ساپینتو در استقلال هستم.»

مهدی مومنی هم سومین عضو هیئت مدیره بود که از جلسه بیرون آمد و حمایتی قاطع از سرمربی پرتغالی داشت. او در این خصوص گفت: «هیئت مدیره باشگاه استقلال از ادامه حضور ساپینتو به‌شدت هم حمایت می‌کند، اما با توجه به اینکه پرویز مظلومی سخنگو شده است، در مورد نکات جلسه به‌طور دقیق ایشان صحبت خواهد کرد و من صحبتی نمی‌کنم.»

با شنیدن این صحبت‌ها، حالا ریکاردو ساپینتو با حمایت هیئت مدیره، می‌تواند با خیال آسوده و راحت به فکر جدال حساس با تراکتور در جام حذفی و سپس سپاهان در هفته اول نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر باشد و تیمش را برای فرار از این بحران به‌وجودآمده، آماده کند.