درحالی‌که تلاش یونایتد برای جذب ژوائو فلیکس ادامه دارد، اتلتیکو مادرید در جدیدترین واکنش به این تلاش‌ها نشان داد با این انتقال چندان موافق نیست.

اتلتیکو: برای فلیکس فقط با پیشنهاد بزرگ بیایید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در روزهای اخیر تلاش‌های دامنه‌داری برای به خدمت گرفتن ژوائو فلیکس، مهاجم پرتغالی اتلتیکومادرید، انجام داده است.

به محض پایان جام جهانی قطر مشخص شد که مدیران یونایتد فلیکس را به عنوان جانشین هموطنش، کریستیانو رونالدو، انتخاب کرده‌اند و قصد دارند او را در ماه ژانویه به صورت قرضی به خدمت بگیرند. فلیکس که در فصل جاری با بی‌اعتنایی نسبی دیه‌گو سیمئونه مواجه بوده با این انتقال چندان مخالف نیست.

اما امروز از باشگاه اتلتیکومادرید واکنشی منتشر شد که نشان می‌دهد مدیریت باشگاه اسپانیایی تمایلی برای این انتقال و از دست دادن ژوائو ندارد. البته او بلافاصله یادآور شد که اگر پیشنهاد خوبی دریافت کند که به نفع باشگاه باشد ممکن است آن را بررسی کند.

در آستانه دیدار امشب اتلتیکو با بارسلونا، رئیس این باشگاه انریکه سرزو در یک مصاحبه گفت: "درباره این‌همه حرف و حدیثی که درباره ژوائو مطرح شده باید بگویم در زندگی هیچ چیزی غیرممکن نیست، ولی در شرایط فعلی اوضاع از این قرار است که ژوائو فلیکس در اتلتیکو می‌ماند.

رابطه ژوائو و سرمربی ما، به دلایلی که ارزش ندارد الآن به جزئیات آن بپردازیم، کمی دچار مشکل شده است. با توجه به همه این‌ها و مسائلی مثل دقایق حضور او در میدان و انگیزه ژوائو اگر با گزینه خوبی مواجه باشیم که برای باشگاه خوب باشد می‌توانیم بررسی‌اش کنیم. من دوست دارم ژوائو در اتلتیکو ادامه بدهد، ولی شرایط فعلی از این قرار است."

پیشنهاد اول منچستر که ۳میلیون یورو بوده، توسط اتلتیکو رد شده است و آن‌ها به مدیران یونایتد، ۴۸ ساعت فرصت پاسخگویی در خصوص پیشنهاد جدید را داده‌اند. آرسنال دیگر تیم خواهان فلیکس است و مدیر برنامه‌های او، فردا با توپچی برای بررسی شرایط ملاقات می‌کند.