بنجامین پا وارد، مدافع فرانسوی، ترجیح می‌دهد به جای حضور در در رئال مادرید پیراهن بارسا را به تن کند.

علاقه مدافع فرانسوی به بارسا: رئال شانسی ندارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، به نظر نمی‌رسد که پاوارد قصد ادامه حضور در بایرن مونیخ پس از پایان فصل 23-2022 را داشته باشد. 

قرارداد این بازیکن فرانسوی با بایرن مونیخ تا تابستان 2024 است اما شرایط او در این تیم باعث شده که به فکر ترک بوندسلیگا و کسب تجربه جدیدی در لیگی دیگر باشد. 

پیش از این بسیاری از رسانه‌های آلمانی خبر داده بودند که مدیر برنامه و نمایندگان این بازیکن تماس‌هایی با مدیران باشگاه بارسلونا داشته و به آنها اعلام کرده‌اند که او مشتاق است پیراهن این تیم را در فصل آینده به تن کند. 

حالا اسکای اسپورت آلمان مدعی شده که رئال مادرید علاقه زیادی به جذب این مدافع فرانسوی دارد اما بعید است که شانسی برای در اختیار گرفتن او داشته باشد چون مقصد مورد علاقه او نوکمپ است و شانس این باشگاه برای به خدمت گرفتن او بسیار بیشتر است. 

روزنامه آلمانی بیلد هم با تایید این موضوع اعلام کرده که مذاکرات برای انتقال او به بارسا به زودی آغاز خواهد شد اما باید دید که آیا دو باشگاه می‌توانند بر سر مبلغ انتقال این بازیکن با یکدیگر به توافق برسند یا شرایط برای پاوارد بیش از پیش در آلیانز آرنا پیچیده خواهد شد. 

او پیش از این در طول جام جهانی 2022 قطر در تیم ملی فرانسه نیز به مشکل خورده و مورد غضب دیدیه دشان و دیگر بازیکنان این تیم قرار گرفته بود.