قضیه پیشنهاد نفت مسجد سلیمان به مدیرعامل باشگاه مس سون گون هم به سرنوشت پیشنهادات قبلی خطیبی دچار شد.

به این مدیرعامل پیشنهاد سرمربیگری می‌دهند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، رسول خطیبی تابستان امسال در شرایطی که انتظار می رفت تیم جدید خود در لیگ برتر را معرفی کند، طی تصمیمی متفاوت به عنوان مدیرعامل باشگاه مس سونگون انتخاب شد تا وارد فاز جدیدی از دوران ورزشی خود شود.

خطیبی که سابقه هدایت تیم هایی چون تراکتور، آلومینیوم و ماشین سازی به عنوان سرمربی را دارد، حالا در مجموعه ای که مدیریت آن را به عهده گرفته روزهای بسیارموفقی را پشت سر می گذارد و به نظر می رسد فعلا با وجود داشتن چند پیشنهاد، قصد ادامه دوران مدیریتی را دارد.

خطیبی که در مقاطعی از فصل جاری چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری دریافت کرده بود، جزو گزینه های باشگاه نفت مسجد سلیمان ویک تبم لیگ برتری دیگربرای هدایت تیم فوتبال این باشگاهابه شمار می رفت اما تصمیم او‌ مبنی بر ادامه کار با مس سونگون، قضیه این پیشنهادات چرا هم منتفی کرد.

مس سونگون در رشته فوتسال در آستانه ثبت یک قهرمانی زودهنگام قرار دارد؛ قهرمانی که به اولین افتخار تیمی خطیبی در پست جدید منجر خواهد شد. البته مس در فوتبال و والیبال نیز مدعی صعود به لیگ یک و لیگ برتر است و در رشته های انفرادی چون تکواندو و دوومیدانی جزو مدعیان است.