با اعلام باشگاه استقلال سید حسین حسینی دروازه بان این تیم تحت درمان قرار گرفته است.

سید حسین، مصدوم اما آماده برای سپاهان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش کانال رسمی این باشگاه در تلگرام خبری را با این عبارات منتشر کرد: با اعلام کادر پزشکی باشگاه، سید حسین حسینی دروازه‌بان این تیم به علت آسیب دیدگی در دیدار مقابل تراکتور، تحت درمان قرار دارد و‌ شرایط او تحت بررسی است.

باشگاه استقلال پیش از این تصویری از مصدومیت دروازه بان خود منتشر کرده بود که کبودی بخش از بدن او را به دلیل اصابت ضربه بازیکن تراکتور نشان می دهد. ضربه وارد شده به پهلوی دروازه بان استقلال بوده که با درد همراه است و مانع از این می شود که در تمرینات رفلکس داشته باشد. دروازه بان استقلال در تمرین ریکاوری بعد از بازی با تراکتور حاضر نشد و دیروز هم به همراه تیمش تمرین نکرد.

با وجود این اوصاف پیش بینی می شود، او به دیدار با سپاهان می رسد به این خاطر که در بازی با تراکتور هم تا پایان بازی در زمین بود. حضور او در فیزیوتراپی به این خاطر است که میزان درد را کاهش دهد و بتواند در زمین بدون درد عکس العمل داشته باشد. البته در صورتی که این دروازه بان مهیای بازی با سپاهان نشود، ریکاردو ساپینتو دغدغه ای نخواهد داشت، چون علیرضا رضایی دروازه بان سابق پیکان را دارد که در ترکیب استقلال هم حضور در بازی های مهم را تجربه کرده است. او در فصل اخیر به بازی گرفته نشد، اما فصل گذشته دروازه بان اصلی استقلال در بازی های جام حذفی بود و همان طور که اشاره شد در دروازه  پیکان هم تجربیات خوبی را به دست آورده است.

دیدار استقلال با سپاهان پنج شنبه هفته جاری در استادیوم نقش جهان برگزارمی شود و سید حسین حسینی با توجه به فرصت باقی مانده این شانس را دارد که برای بازی با سپاهان آماده شود.