یک روزنامه انگلیسی مدعی شد باشگاه تاتنهام جانشین آنتونیو کون ته را انتخاب کرده و ما ئوری تزی و ساری بعد از او هدایت این تیم را به عهده خواهد گرفت.

تو خل و پوچ تی نو شایعه است: تاتنهام ساری را می‌خواهد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد آنتونیو کونته با تاتنهام در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و اینکه او به محض منقضی شدن قراردادش تاتنهام را ترک خواهد کرد قطعی به نظر می‌رسد.

کونته از مدیریت تاتنهام ناراضی است و مدیران این باشگاه هم از کنایه‌های گاه و بی‌گاه مربی ایتالیایی دل خوشی ندارند. با اینکه کونته در کنفرانس خبری دیشب به شیوه خود اشاره کرد که شایعات درباره جدایی‌اش نباید جدی گرفته شود اما رسانه‌های انگلیسی می‌گویند او با شروع تابستان لندن را ترک خواهد کرد.

در روزهای اخیر از چند مربی مطرح فوتبال اروپا به عنوان جانشینان احتمالی کونته نام برده شد از جمله توماس توخل، سرمربی آلمانی که از زمان اخراج شدن از چلسی بدون تیم است و مربی پیشین تاتنهام، مائوریسیو پوچتینوی آرژانتینی.

ولی روزنامه سان امروز مدعی شد از منابع نزدیک به تاتنهام دریافته که این باشگاه جانشین کونته را انتخاب کرده ولی این مربی نه توخل است و نه پوچتینو. سان اعلام کرد تاتنهامی‌ها مائوریتزیو ساری را برای فصل آینده تیم‌شان هدف گرفته‌اند.

ساری که سابقه مربی‌گری در انگلیس را با چلسی دارد در حال حاضر روی نیمکت لاتزیو در ایتالیا می‌نشیند. بعد از کسر 15 امتیاز از یوونتوس و سقوط این تیم، شاگردان ساری در حال حاضر در رتبه چهارم جدول سری آ ایستاده‌اند.