فرشته حسینی عکسی از خودش در فضای مجازی منتشر کرده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است

پالتو گرانقیمت فرشته حسینی همه را مات کرد | فرشته حسینی بازم خودشو سوژه کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فرشته حسینی بازیگر معروف چند سال است که در عرصه سینما و تئاتر مشغول فعالیت است. فرشته حسینی با نوید محمدزاده  سوپراستار سینمای ایران ازدواج کرده است. فرشته حسینی به تازگی به کشور صربستان سفر کرده و قصد دارد در فیلمی سینمایی بازی کند. فرشته حسینی از بازیگران پر حاشیه سینما و تلویزیون ایران است و با وجود سن کم و تجربه محدود محبوبیت خاصی در بین مردم دارد.

فرشته حسینی

فرشته حسینی می گوید :دلش می خواهد به جایگاهی برسد که بتواند به هموطنان افغان خود کمک کند . و از شرایط فعلی افغانستان بارها اظهار ناراحتی کرده و از همه برای هموطنانش کمک خواسته است.او  اخیرا به صرستان سفر کرده و قصد بازی در یک فیلم سینمایی را دارد. فرشته حسینی با بازی در سریال قورباغه در کنار نوید محمد زاده بیش از پیش درخشید.فرشته حسینی عکسی از خودش در یک کافه با استایلی متفاوت منشر کرده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده و گویا خبر از مهاجرتش می دهد.

فرشته حسینی  بازیگری را در کلاس‌های اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان آموخت. وی بازیگری را از سنین پایین آغاز کرد و در عرصه تئاتر فعالیت داشت، از جمله کارهای او در تئاتر می‌توان نمایش‌های «خشونت علیه زنان» ، «سینما‌های من» ، «شازده کوچولو» ، «ماهی سیاه کوچلو» ، «من موجودی احساساتی هستم» و «یک خاطره، یک مونولوگ، یک فریاد و یک نیایش را نام برد.

فرشته حسینی بعد از سفر اخیرش به صربستان به کمپ پناهجویان رفته و از نزدیک با آنها ملاقات کرده و می گوید وضعیت پناهجویان در این کمپ مناسب نیست و سالن‌ های غذاخوری و حمام و دستشویی برای همه مشترک است.

فرشته حسینیفرشته حسینی در پست اینستاگرام خود برای پناهجویان نوشته:هیچ کس در دنیا به اندازه‌ی آنها خسته نیست.فرشته حسینی برای کمک به مردم کشورش در زمان حضور خود در صربستان با یکی از نشریات این کشور نیز در خصوص وضعیت افغانستان مصاحبه کرده است .

فرشته حسینیبیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد 6 اردیبهشت 1376 در تهران ، بازیگر سینما و تئاتر است. وی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران زاده شد. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد.وی تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد و در زمان کودکی برای تامین هزینه های مدرسه خود مجبور بود تا دیر وقت در یک کارگاه خیاطی کار کند تا کمک خرج خانواده باشد .فرشته حسینی می گوید: روزهای سختی بود که هیچ وقت فراموش نمی کنم ، روزهای که از خستگی زیادی روی چرخ خیاطی خواب می رفتم.

فرشته حسینیفرشته حسینی اولین بار سال 1376 وقتی 9 ساله بود در دوره دو ساله آموزش بازیگری زیر نظر اساتیدی چون اصغر محبی ، محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور شرکت کرد با تئاتر مدرسه از همان دوره ابتدایی شروع کرد تا اینکه در مقطع چهارم ابتدایی در حین مخالفت خانواده با کارگردانی توانست مقام دوم استان تهران را بدست آورد.

از تئاتر موزیکال تا حرفه ای

بخاطر حساسیت خانوادم بیشتر در تئاتر های موزیکال و فرم بازی می کردم سپس در تئاتر رسمی تر هم روی صحنه رفتم و در کنار تئاتر تصمیم گرفتم وارد سینما شوم. 

فرشته حسینیاو اولین بار با فیلم مستند «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی در سال 1394 جلوی دوربین رفت تا اینکه یکسال بعد در فیلم «رفتن» نوید محمدی بازی کرد.فیلم «رفتن» که نازنین بیاتی و بهرنگ علوی نیز حضور داشتند نماینده کشور افغانستان در جشنواره اسکار سال 2016 بود .

فرشته حسینیجایزه بهترین بازیگر زن

خانوم حسینی سال 1395 با فیلم «رفتن» که با حضور بازیگران ایرانی و افغانی ساخته شده است توانست از جشنواره بین المللی مراکش جایزه بهترین بازیگر زن را بگیرد.

ماجرای عاشقانه های فرشته حسینی و نوید محمد زاده

 نوید محمدزاده با انتشار ویدئویی عاشقانه از فرشته حسینی تولد وی را تبریک گفت و فرشته حسینی را جان خود خطاب کرد. با انتشار این ویدئو شایعاتی مبنی بر ازدواج این زوج قوت گرفت.

از سال ۱۳۹۹ شایعاتی مبنی بر رابطهٔ عاطفی نوید محمدزاده با فرشته حسینی، بازیگر افغانی‌ تبار سینمای ایران، به گوش می‌رسید تا اینکه در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ نوید محمدزاده با انتشار پستی این شایعات را تأیید کرد و فرشته را «جان خود» نامید و به سه زبان فارسی، پشتو و کردی ضمن تبریک تولد وی عشق خود را ابراز کرد؛ حسینی نیز با بازنشر پست محمدزاده، پاسخ او را داد.

فرشته حسینینوید محمد زاده با انتشار ویدئویی از خود و فرشته حسینی چنین نوشته است:

«جانمی، جان، افغان بخوام بگم، جان، من، اَستی، کوردی بخوام بگم، گیانمی، گیان. تولدت مبارک. می‌دونم ۶ امی، از الان، مبارک. فرشته حسینی در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود نوید محمدزاده نوشت: «برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم.ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمی‌داند​.

ماجرای ست کردن لباس‌های فرشته حسینی و نوید محمد زاده

قبل از اعلام خبر ازدواج فرشته حسینی و نوید محمد زاده کاربران شبکه های اجتماعی تصاویری را کنار هم قرار داده اند و به این نتیجه رسیده اند که نوید محمدزاده و فرشته حسینی بازیگران مشهور لباس های مشترکی دارند (یا با هم ست کرده اند و یا لباس ها یکی است).  که این اتفاق بیش از پیش حرف و حدیث‌ های پیرامون عاشقانه های بین آنها قوت بخشیده است