کایسری اسپور در حضور کامل دو ملی‌پوش ایرانی خود مقابل استانبول اسپور به برتری رسید.

ایرانی‌ها ۹۰ دقیقه بازی کردند، کایسری ۴ گل زد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌ویکم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور، درحالی‌که سیدمجید حسینی و علی کریمی را به طور همزمان در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۴ امروز در استادیوم نچمی کادی‌اوغلو  مقابل استانبول اسپور رده هجدهمی قرار گرفت.

یاران حسینی و کریمی که طی چهار مسابقه اخیرشان در سوپر لیگ ترکیه فقط یک پیروزی به دست آوردند و در سه دیدار دیگر شکست خورده بودند، در بازی امروز توانستند با زدن دو گل تماشایی از روی ضربات ایستگاهی، به پیروزی پُرگل مقابل استانبول اسپور دست پیدا کنند و از بحران خارج شوند.

تیم فوتبال کایسری اسپور با کسب پیروزی ۴ بر ۲ در مسابقه خارج از خانه امروز مقابل استانبول اسپور ۲۹ امتیازی شد و موقتا به رده هفتم جدول سوپر لیگ ترکیه صعود کرد که احتمالا همین جایگاه را حفظ می‌کند.

سیدمجید حسینی، ملی‌پوش ایرانی کایسری اسپور که برای چهارمین بازی پیاپی در جمع نفرات اصلی قرار گرفته بود و شانزدهمین بازی فصل خود در سوپر لیگ ترکیه را انجام می‌داد، حضور کامل مقابل استانبول اسپور داشت.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور، پس از یک مسابقه دوری از ترکیب، امروز از ابتدا برابر استانبول اسپور به میدان رفت و عملکرد مؤثرش در خط میانی زمین کاری کرد تا ۹۰ دقیقه در زمین بماند.