در ادامه عکسی از نسرین مقانلو بعد از فوت پسرش را مشاهده می کنید

عکس دردناک از نسرین مقانلو در اینستاگرام اشک همه را درآورد | نسرین مقانلو 20 سال پیر شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نسرین مقانلو هنرمند کشومران سلفی جدیدی از خود در منزل منتشر کرد.  نسرین مقانلو  بازیگری خوب است که به این زودی ها فراموش نخواهد شد. نسرین مقانلو  متولد یکم تیرماه ۱۳۴۷ در شهر تهران است. نسرین مقانلو فرزند اول خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد. خواهر نسرین مقانلو در آمریکا زندگی می کند در ادامه جدیدترین عکس او به همراه خانواده‌اش را می‌بینید.

نسرین مقانلو

نسرین مقانلو

نسرین مقانلونسرین مقانلو با انتشار این ویدئو نوشت:

پسرم ارشیا جان مادر منزل نو مبارک.

چگونه باور کنم عزیزترینم

سهم خاک شده،

تحمل جای خالیت خیلی "درد "دارد

حسرت همیشگی من....

صورت آرزوهایم کبود است

عجب دست سنگینی داشت

دست سرنوشت من.....

خدا به همه مادران داغدار سرزمینم صبر بده.

همین که می خواستی در ایران بمانی بس است پیش من آمدی و مرا همین جا گذاشتی و اینجا ماندی و به سفری ابدی رفتی.

تو به من فکر نکردی که وجودم به روی تو بسته است

رفتی پسرم ولی منو با خودت بردی

آنقدر درد تو بر دلم سنگین است که آن را شکستم

با رفتن شما پسرم را هم از دست دادم

منتظرم باش مادرت به زودی پشت سرت می آید.

در بهشت ​​استراحت کن عزیزم

راهت روشن است پسر خوش قلب

بدون تو مادرت آرام نیست اما تو آرام می خوابی

علت مرگ سکته مغزی عنوان شده است.

پنجشنبه ۷ مهر ارشیا پسر بزرگ نسرین مقانلو در خانه شخصی اش جان باخت. نسرین مقانلو صاحب دو فرزند پسر بنام های «ارشیا» و «آرین» است. هر دو پسر متولد آمریکا و بزرگ شده و تحصیل کرده آنجا هستند.

گریه های گوهر خیراندیش برای پسر نسرین مقانلو

در مراسم خاکسپاری ارشیا خلیلیان هنرمندان بسیاری حضور داشتند، در ادامه تصاویری از حضور گوهر خیراندیش در منزل نسرین مقانلو برای دلجویی و عرض تسلیت را می بینید.

دلیل مرگ پسر نسرین مقانلو چه بود؟

نخستین بررسی‌ها  پسر نسرین مقانلو از مدتی قبل در امریکا تحت درمان بوده و روز حادثه بعد از مصرف داروهایش برای استراحت به اتاق خواب رفته است. اما دقایقی بعد وقتی مادرش به داخل اتاق رفت متوجه شد او دچار حالت تهوع شده و حال خوبی ندارد. بلافاصله با اورژانس تماس گرفته و زمانی که امدادگران راهی خانه او شدند بعد از معاینه اولیه دریافتند وی جان باخته است.

بررسی‌های اولیه متخصصان پزشکی قانونی احتمال مسمومیت دارویی را علت مرگ پسر ۲۶ ساله اعلام کردند. با این حال بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای سم شناسی، بررسی نمونه‌ها از سوی متخصصان تشخیص هویت، تحقیق از خانواده ارشیا، بررسی سوابق بیماری و پرونده بالینی او را صادر کرد.

نسرین مقانلو

عکس خاطره انگیزی که نسرین مقانلو منتشر کرد:

نسرین مقانلوزندگی شخصی نسرین مقانلو

نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکم تیرماه سال 1347 در تهران متولد شد. او دارای مدرک تحصیلی دیپلم می باشد.نسرین مقانلو خواهر بیژن مقانلو، سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی ایران است.

ازدواج و فرزندان نسرین مقانلو

نسرین مقانلو سالها قبل با کمال خلیلیان فوتبالیست سابق تیم های ملی فوتبال،قهرمان جوانان آسیا و عضو باشگاههای گمرک اهواز ،پاس و تاج ازدواج کرد و ثمره زندگی مشترک آنها دو فرزند به نامهای ارشیا و آرین است.

خانم مقانلو در ابتدای مسیر بازیگری خود ازدواج کرده و به همراه همسرش راهی کشور آمریکا شد اما به دلیل علاقه بسیار خود به حرفه بازیگری، چند سال بعد از به دنیا آمدن فرزند دوم خود با حمایت همسرش به ایران رفت و آمد کرده و در فیلم و سریال های تلویزیونی نقش آفرینی می کند.

خانواده نسرین مقانلو ( همسر و پسرانش ) در امریکا زندگی می کنند.

برای دیدار با خانوادش یا او به امریکا می رود یا خانواده اش به ایران می آیند. دو پسر دارد به نام های ارشیا و آرین که در امریکا به دنیا آمده اند و همانجا بزرگ شده اند.

نسرین مقانلو فعالیت خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. وی پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند. وی سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

ماجرای ازدواج من سر فیلم «همسر» آقای فخیم زاده بود که به خاطر اسمش سرنوشت من را رقم زد و در همان گیرودار ساختش بودیم که برای خواستگاری از من به منزلمان آمدند و بعد از 5 -6 سال کار مداوم در عرصه های مختلف، با همسرم ازدواج کردم و به آمریکا رفتیم.

البته سالی یک بار به ایران می آمدم و به صورت ناپیوسته کارهایی انجام می دادم، مثل کار «نابخشوده» مرحوم «ایرج قادری» که هنگام بارداری پسر بزرگم اتفاق افتاد یا «بن بست» اصغر نعیمی که با «فرهاد اصلانی» و «دکتر عزیزی» بازی کردم. ازدواج، فرصتی برای امتحان کردن خودم با ازدواج، عاشق شدم و با خودم فکر کردم این بهترین فرصت برای امتحان کردن خودم است که آیا می توانم مدتی از آنچه دوست دارم، دور باشم یا نه! آن 10 سال خیلی بر من سخت گذشت؛ بسیار دلتنگ بودم، خیلی شب ها می نشستم برنامه «چشم انداز» را می دیدم، همکارانم را نگاه می کردم، گریه می کردم.

نسرین مقانلوبازگشت نسرین مقانلو به ایران

10 سال پیش بالاخره تصمیم گرفتم با همسرم صحبت کنم و میزان دلتنگی و علاقه ام به کارم را به او گفتم، خوشبختانه او هم قبول کرد به همراه بچه ها به ایران برگردیم تا بتوانم بدون دغدغه و استرس به کارم برسم.

«دختری در قفس» آقای صلح میرزایی اولین فیلمم بعد از آن دوران بود و بعد از آن برای بازی در سریال «مسافری از هند» از من دعوت شد.