جزئیات طرح فروش فوق العاده وانت آریسان ۲ دوگانه سوز (بدون قرعه کشی) اعلام شد.

فروش استثنایی بدون قرعه کشی ایران خودرو آغاز شد | حراج سوگلی ایران خودرو بدون قرعه کشی با شرایط اقساطی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

زمان دقیق قرعه کشی ایران خودرو در اسفند ماه 1400 مشخص شد. نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو پس از تایید نهادهای رسمی منتشر می‌شود.در طرح جدید قرعه کشی ایران خودرو  در راستای حمایت از قانون حمایت خانواده و جوانی جمعیت، اختصاص خودرو به مادران با دو فرزند و بیشتر اجرایی می‌شود. موعد تحویل خودروها در قرعه کشی ایران خودرو تعیین شده است. ایران خودرو از فردا شیوه جدید ثبت نام قرعه کشی خودرو ایران خودرو را آغاز کرده است.

جزئیات طرح فروش فوق العاده وانت آریسان ۲ دوگانه سوز (بدون قرعه کشی) اعلام شد.

شرکت ایران خودرو طرح فروش فوق العاده وانت آریسان ۲ دوگانه سوز (بدون قرعه کشی) با در نظر گرفتن هر کد ملی یک دستگاه و دارا بودن گواهینامه رانندگی با موعد تحویل ۹۰ روزه با شرایط جدول ذیل ارائه می نماید:

ساعت ۱۱ صبح روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ می باشد و تا تکمیل ظرفیت و حداکثر تا روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ ادامه خواهد داد.

قرعه کشی ایران خودروقرعه کشی ایران خودرو آغاز شد

زمان قرعه کشی طرح جدید فروش محصولات ایران خودرو قرار است ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۸با حضور مراجع رسمی برگزار شود و نتایج آن تا عصر همان روز اطلاع رسانی خواهد شد.

سی و هشتمین مرحله طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، ویژه خانواده و حمایت از جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده هفته گذشته برگزار شد.

قرعه کشی ایران خودرودر طرح فروش فوق العاده، چهار محصول سورن پلاس، پژو پارس سال، دنا پلاس توربوشارژ با گیربکس شش سرعته و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با روش قرعه کشی و موعد تحویل سه ماهه عرضه شد.

در طرح پیش فروش حداکثر ۱۲ ماهه پنج محصول تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربوشارژ با گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، رانا پلاس و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک عرضه شده است.

در این طرح متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و خودرو های فرسوده امکان ثبت نام داشتند.

ثبت نام از روز سه شنبه ۱۲ مهرماه آغاز و تا پایان روز جمعه ۱۵ مهرماه ادامه داشت و مراسم قرعه‌کشی پس از پایان مهلت ثبت نام با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو و به صورت برخط برگزار خواهد شد.

مهدی خطیبی با بیان این‌که مشتریان و حواله داران به هیچ وجه نباید تحت تاثیر شایعات و فضاسازی‌ها قرار گیرند، تصریح کرد: آنچه برای گروه صنعتی ایران خودرو حائز اهمیت است تامین نظر مشتریان و مصرف کنندگان واقعی است و در این مسیر تمام تلاش ما بر این است تا از هر گونه نارضایتی آنان جلوگیری شود.

خطیبی با اشاره جریان سازی و شبهه افکنی شبکه‌های دلالی در سطح بازار خودرو تصریح کرد: گروه صنعتی ایران خودرو در چارچوب آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف‌ کنندگان خودرو در تلاش است تا تعهدات خود را ایفا کند اما به منظور جلب رضایت حواله‌ داران هایما و رفع نگرانی آنان، قیمت جدید محصولات در حواله‌های پیش فروش اعمال نخواهد شد و مابه‌التفاوت نیز براساس قیمت‌ های قبل از مشتریان دریافت خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این‌که قیمت‌گذاری محصولات این شرکت مطابق ضوابط ابلاغی خواهد بود، تصریح کرد: قیمت محصولات هایما در تمامی فروش‌ها به جز حواله‌داران براساس مبالغ جدید مصوب محاسبه خواهد شد.

بورس کالا در نامه‌ای شرایط خرید خودروی شاهین را برای روز سه‌ شنبه ابلاغ کرد.

عرضه خودروی شاهین گروه خودرویی سایپا در بورس کالا تایید شد و براساس آن، ۲۰۰ دستگاه خودرو شاهین با قیمت پایه هر خودرو ۳۰۴ میلیون تومان در سه شنبه ۲۲ شهریور در بورس کالا عرضه می شود؛ براساس اطلاعیه بورس کالای ایران، تاریخ تحویل خودروی شاهین ۲۳ مهر ۱۴۰۱ اعلام شده است.

خریداران ملزم به واریز ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و یک درصد مالیات نقل و انتقال و ۲ درصد مالیات شماره گذاری برچسب انرژی (برمبنای قیمت نهایی) و همچنین مبلغ ۴۲ میلیون و ۳۴ هزار و ۴۶۵ ریال به ازای هر خودرو شامل بیمه شخص ثالث به مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۴۶۵ ریال و خدمات مرتبط با شماره گذاری و پلاک به مبلغ ۳ میلیون و ۸۹۷ هزار ریال هستند.

در این اطلاعیه همچنین اشاره شده انتخاب نمایندگی و امکان تعیین ررنگ خودرو (سفید یا مشکی) بدون هزینه در مرحله تکیمل وجه برای مشتری فراهم شده است.

بورس کالا در نامه ‌ای شرایط خرید خودروی شاهین را برای روز سه‌ شنبه (۲۲ شهریورماه ۱۴۰۱) ابلاغ کرد که در این ابلاغیه به سه شرط اساسی برای خرید این خودرو اشاره شده است.

در جدیدترین نامه محمد نوروزپور، مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالا آمده است: میزان پیش دریافت خرید محصول شاهین ۱۰ درصد است.

همچنین در این نامه اشاره شده محدودیت ورودی تعداد خرید برای هر کد ملی وجود ندارد و اشخاصی که پیشتر در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو سواری شده اند نیز امکان ثبت سفارش دارند.

علاوه بر این، در صورت وجود مازاد عرضه، خرید برای مشتریان حقوقی در مازاد عرضه بلامانع است.

 وزیر صنعت، معدن و تجارت از تولید و عرضه چند خودروی جدید به بازار تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: اواسط سال آینده هم خودروهای اقتصادی وارد بازار می‌شوند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت از تولید و عرضه چند خودروی جدید به بازار تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: اواسط سال آینده هم خودروهای اقتصادی وارد بازار می‌شوند.

سید رضا فاطمی امین در حاشیه مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودروی کشور، اظهار کرد: شرکت‌های خودروسازی مذاکراتی را با خودروسازان خارجی آغاز کرده‌اند، اما برنامه‌هایمان را بدون در نظر گرفتن مذاکرات و تحریم‌ها به پیش می‌بریم، البته رفع تحریم‌ها باعث تسهیلاتی در صنعت می‌شود، اما برنامه ما وابسته به تحریم‌ها نیست.

قرعه کشی ایران خودرووی با بیان اینکه روند ما در صنعت خودرو رو به رشد است، افزود: در بخش‌های مختلف از قطعه سازان تا شرکت‌های دانش بنیان همه در حال ارتقا هستند. هم افزایی بین شرکت‌ها برای نخستین بار در این صنعت رخ داده و شرکت‌های قطعه ساز و خودروساز ما برنامه‌های مشترک تولید دارند.

ویز صمت با بیان اینکه امروز از چند محصول جدید رونمایی شد که برخی از آن‌ها امسال و بعضی سال آینده به تولید می‌رسند، گفت: در کشورهای دیگر وقتی تحریم اتفاق افتاد، صنعت خودروی آنها متوقف شد، اما همان‌طور که اشاره شد این اتفاق در صنعت خودروی ما رخ نداد.

فاطمی امین در مورد تولید خودروی اقتصادی بیان کرد: تولید خودرو از زمانی که طراحی آن آغاز می‌شود تا زمانی که در بازار عرضه می‌شود، حداقل ۱۸ ماه زمان می‌برد. در نمایشگاه امروز نیز از چند خودروی اقتصادی رونمایی شد و شرکت‌های خودروسازی بر اساس برنامه‌ای که اعلام کرده‌اند این خودروها اواسط سال آینده وارد بازار می‌شود.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌هایی بین شرکت‌های خودروسازی و قطعه‌سازی در نمایشگاه بین‌المللی گفت: انعقاد چنین تفاهم‌نامه‌ای در راستای تولید بن سازه‌های مشترک بسیار مؤثر است و حتی می‌تواند هزینه‌های تولید خودرو را به‌شدت کاهش دهد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: یکی از نکات برجسته نمایشگاه این است که بین شرکت‌های خودروسازی و قطعه‌سازی کار مشترک اتفاق می‌افتد.

فاطمی امین در مورد اینکه آیا مذاکره‌ای با شرکت خودروسازی تویوتا انجام شده است یا نه، گفت: وزارت صمت مذاکره‌ای با تویوتا انجام نداده است. ممکن است شرکت‌ها مذاکراتی با تویوتا انجام دهند، زیرا در حوزه واردات، وزارت صمت هیچ دخالتی ندارد و شرکت‌های ایرانی مذاکره انجام می‌دهند.

با تولید خودرو از زمانی که طراحی آن آغاز می‌شود تا زمانی که در بازار عرضه می‌شود، حداقل ۱۸ ماه زمان می‌برد. در نمایشگاه امروز نیز از چند خودروی اقتصادی رونمایی شد، شرکت‌های خودروسازی براساس برنامه‌ای که اعلام کرده‌اند این خودروها اواسط سال آینده وارد بازار می‌شود.

چگونه وام خرید خودرو بگیریم؟

به علت گرانی خودرو در سال‌های اخیر وام خودرو مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است برای اطلاع از شرایط و نحوه دریافت این وام ادامه مطلب را بخوانید.

تسهیلات خرید خودرو از خودروسازان ایرانی هم توسط بانک‌ها و هم توسط شرکت‌های لیزینگ و خودروساز ارائه میشود که تفاوت اندکی با هم دارند.

شرکت‌های لیزینگ و خودروساز برای ضمانت سند خودروی شما را تا پایان اقساط وام در رهن شرکت فروشنده نگه میدارند. اما این شرایط در بانک‌ها وجود ندارد و بانک ها صرفا ضامن یا ضامنین که کارمند رسمی یا کسانی که مشتری تایید شده بانک هستند را قبول می کنند. 

یک نکته قابل توجه این است که بعد از گذر از مراحل احراز صلاحیت دریافت وام، حواله وام خودرو در وجه و نام گروه خودروساز صادر می‌شود نه شما. این به این معنی است که به‌هیچ‌وجه نقدی از طرف بانک به حساب متقاضی واریز نخواهد شد.